تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1223 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین

در صورتی که رمزارزها موفق به عبور از مقاومت پیش روی خود شوند،‌ می توان شاهد رشد محسوسی در ارزش آنها بود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در چند روز گذشته گاوها بیت کوین را بالای خط روند حفظ کرده اند. شکست و عبور از ۳۶۶۷۰ دلار یک الگوی مثلثی را کامل خواهد کرد. در این صورت بیت کوین می تواند تا مقاومت ۴۲۴۵۱ دلار صعود کند.

نمودار بیت کوین

درصورتی که بیت کوین موفق به عبور از مقاومت فوق نشود، ممکن است به ۳۶۶۷۰ دلار نزول کند. اگر گاوها موفق به تبدیل این سطح به یک حمایت شوند، احتمال صعود دوباره تا ۴۲۴۵۱ دلار افزایش خواهد یافت.اما برعکس، در صورتی که قیمت از سطوح فعلی و یا از مقاومت پیش رو کاهش یابد و به زیر خط روند نزول کند، بیت کوین ممکن است تا ۳۱ هزار دلار نزول کند. شکست حمایت ۲۸ هزار دلار ممکن است باعث سقوط تا ۲۰ هزار دلار شود.

تحلیل اتریوم (ETH)

در سه روز گذشته گاوها قیمت اتریوم را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۲۱۹ دلار) حفظ کرده اند که حاکی از مثبت شدن احساس بازار است. گاوها در تلاش برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۳۶۹ دلار) هستند.

نمودار اتریوم

درصورتی که موفق شوند، اتریوم ممکن است تا خط روند نزولی صعود کند. انتظار می رود در این بازه شاهد مقاومت شدید خرس ها باشیم. درصورتی که قیمت از این مقاومت کاهش یابد اما از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دوباره افزایش یابد، دوباره می توان انتظار عبور از خط روند نزولی را داشت. در این صورت، اتریوم می تواند تا ۲۹۹۰ دلار صعود کند. درصورتی که این مقاومت شکسته شود، می توان گفت که اصلاح پایان یافته است. اما برعکس، اگر قیمت از سطوح فعلی و یا مقاومت پیش رو کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، اتریوم ممکن است تا ۲۰۰۰ و سپس تا ۱۷۲۸ دلار سقوط کند.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل در چند روز گذشته بین سطح ۰.۶۳ دلار و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۷۰ دلار) به دام افتاده است. قرار گرفتن در چنین بازه فشرده ای بیانگر عدم قاطعیت خرس ها و گاوها است.

نمودار ریپل

هرچند که این شرایط نمی تواند طولانی مدت ادامه داشته باشد و باید تغییر کند. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و مقاومت ۰.۷۵ دلاری پیش رو افزایش یابد،‌ می توان انتظار صعود ریپل را تا ۰.۹۳ و ۱.۰۷ دلار داشت. اما برعکس، اگر قیمت به زیر ۰.۶۳ دلار کاهش یابد، خرس ها برای سقوط قیمت به ۰.۵۸ و سپس ۰.۵۰ دلار تلاش خواهند کرد.

تحلیل دوج کوین (DOGE)

دوج کوین در ۵ جولای به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۵ دلار) نزول کرد اما خرس ها موفق به کاهش قیمت به زیر حمایت ۰.۲۱ دلار نشدند. این موضوع حاکی از فروکش کردن فروش در سطوح پایین است.

نمودار دوج کوین

با این حال اگر گاوها موفق به افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشوند، فروش ممکن است ادامه داشته باشد. میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI زیر ۴۱ قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است. نزول به زیر ۰.۲۱ دلار ممکن است مسیر را برای سقوط تا ۰.۱۵ دلار هموار کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، می توان شاهد سقوط تا ۰.۱۰ دلار نیز بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx