تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2318 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

به نظر می رسد که قیمت بیت کوین به زودی اصلاح شود و این فرصتی را برای رشد آلت کوین ها فراهم کند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۴ نوامبر، قیمت بیت کوین بالای ۱۴ هزار دلار بسته شد. این روند صعودی با رشد چشمگیری در ۵ نوامبر همراه شد. با تداوم رشد صعودی قیمت این رمزارز روز گذشته به ۱۵۹۵۶ دلار که به سطح مقاومتی تبدیل شده است رسید.

نمودار روزانه بیت کوین

با این حال، همه چیز به نظر می رسد که به نفع گاوها باشد و درصورتی که ریزشی در قیمت ها باشد، به عنوان فرصتی برای خرید از سوی تریدرها تلقی خواهد شد. شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهد احتمالا در روزهای آتی بیت کوین اصلاح شود یا به ثبات در قیمت خود برسد. درصورتی که گاوها بتوانند قیمت بیت کوین را به بالای ۱۶۰۰۰ دلار افزایش بدهند، حرکت به سمت بازه مقاومتی ۱۷۰۰۰ – ۱۷۲۰۰ دلاری ممکن خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

در چند روز گذشته ریپل در بازه ۰.۲۲ – ۰.۲۶ دلار معامله شده است. عدم موفقیت خرس ها در ۳ نوامبر در کاهش قیمت ها به زیر این بازه سبب شد که گاوها قیمت ها را تا سطح مقاومتی این بازه افزایش بدهند.

نمودار روزانه ریپل

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بالای ۰.۲۶ دلار شوند، ریپل ممکن است روند صعودی جدیدی را آغاز کند که تا سطح ۰.۳۰ دلاری پیش برود. برای اولین بار از ماه آگوست تاکنون، شاخص RSI بالای محدوده ۶۰ قرار گرفته که نشان دهنده بازگشت قدرتمند گاوها است.

اما برخلاف این نظریه، درصورتی که ریپل موفق به حفظ قیمت خود در سطح ۰.۲۶ دلار نشود و از سطوح کنونی نزول کند، این رمزارز در بازه فشرده ای در روزهای آتی معامله خواهد شد. و درصورتی که ریپل به زیر بازه ۰.۲۱ – ۰.۲۲ دلار سقوط کند، خرس ها دست برتر را در بازار خواهند داشت.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

روند صعودی از سطح قیمتی ۲۳۱.۹ دلار تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۵ دلار) پیش رفته است. ممکن است در این سطح گاوها با مقاومت خرس ها روبه رو شوند. درصورتی که این ارز از سطوح کنونی خود ریزش کند، خرس ها بار دیگر برای کشیدن قیمت ها به زیر ۲۳۱.۹ دلار تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه بیت کوین کش

اما درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، بیت کوین کش ممکن است به بالای سد مقاومتی خود تا ۲۷۲ و سپس ۲۸۰ دلار صعود کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI در محدوده میانی قرار دارد که نشان می دهند این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. صعود از ۲۸۰ دلار ممکن است روند صعودی جدیدی را آغاز کند که تا ۳۲۶ دلار پیش برود اما نزول به زیر ۲۳۱.۹ دلار، ممکن است به سقوط به ۲۰۰ دلار منجر شود.

تحلیل چین لینک (LINK)

با نگاه به نمودار زیر می توان گفت که گاوها در قیمت های پایین مشغول به خریداری بوده اند. در حال حاضر گاوها موفق شده اند قیمت چین لینک را بالای خط روند نزولی افزایش بدهند که حاکی از پایان احتمالی اصلاح است.

نمودار روزانه چین لینک

حالا گاوها برای افزایش قیمت ها تا سطح مقاومتی پیش رو ۱۳.۲۸ دلار تلاش خواهند کرد. با این وجود میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI در بالای محدوده ۵۵ قرار دارد که نشان می دهند این رمزارز در بازه فشرده ای در روزهای آتی معامله خواهد شد.

 

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، چین لینک و نم

با تلاش بیت کوین برای رسیدن به کانال ۱۶ هزار دلاری برخی از آلت کوین ها در حال آماده سازی خود برای صعود هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

هم اکنون بیت کوین در وضعیت اصلاح در روند صعودی قرار دارد. زمانی که روند مثبت باشد، تریدرها به کاهش قیمت ها تا سطوح حمایتی قدرتمند به عنوان فرصت مناسبی برای خرید نگاه می کنند چون ریسک ورود در این شرایط کم است.

نمودار روزانه بیت کوین

اصلاح در تاریخ ۷ نوامبر شاخص RSI را از محدوده خرید بیش از حد خارج کرد که نشان دهنده ضعف است. با این وجود میانگین های متحرک شیب صعودی دارند که نشان می دهند مسیر روند صعودی آنچنان دشوار نخواهد بود. با در نظر گرفتن اینکه بیت کوین روند صعودی خوبی در چند وقت اخیر داشته، انتظار می رود که این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار بگیرد. این موضوع باعث خواهد شد که زمینه ورود به قیمت های بالاتر فراهم شود. بنابراین، می توان گفت که در روزهای آتی بیت کوین در بازه ۱۴ هزار و ۱۶ هزار دلاری قرار خواهد گرفت.

درصورتی که قیمت بیت کوین بالای ۱۶۰۰۰ دلار قرار بگیرد، می توان انتظار صعود تا ۱۷۲۰۰ دلار را داشت. اما درصورتی که این ارز دیجیتال به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳۷۹۳ دلار) سقوط کند، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت.

تحلیل اتریوم (ETH)

در تاریخ ۷ نوامبر گاوها برای افزایش قیمت ها به بالای خط روند فعلی تلاش کردند اما موفق به حفظ قیمت ها در سطوح بالا نشدند.

نمودار روزانه اتریوم

اما نکته مثبت این است که گاوها تسلیم نشدند و همچنان برای تداوم روند صعودی در تلاش هستند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۰۵ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۶۶ قرار دارد که نشان می دهند گاوها در قدرت هستند. انتظار می رود که روند صعودی اتریوم با مقاومت خرس ها در سد مقاومتی ۴۸۸.۱ دلار روبه رو شود. درصورتی که گاوها از این سد عبور کنند، رسیدن به سطوح ۵۲۰ و سپس ۵۵۰ دلار در دسترس خواهد بود. اما درصورتی که گاوها موفق به عبور از سد مقاومتی نشوند، و قیمت ها کاهش یابند، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت. در این شرایط می توان انتظار سقوط تا ۳۹۵ دلار را داشت.

تحلیل چین لینک (LINK)

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱.۳ دلار) روند صعودی به خود گرفته است و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند مسیر حرکت صعودی هموار خواهد بود.

نمودار روزانه چین لینک

در حال حاضر گاوها در تلاش برای عبور از سد مقاومتی پیش رو (۱۳.۲ دلار) هستند. درصورتی که گاوها موفق به عبور از این سد شوند، روند صعودی تداوم خواهد یافت. اما درصورتی که قیمت ها به زیر سطح مقاومتی و یا سطوح کنونی نزول کنند، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت و این رمزارز در بازه فشرده ای در روزهای آتی قرار خواهد گرفت.

تحلیل نم (XEM)

در ۶ نوامبر، نم به بالای میانگین های متحرک صعود کرد و به سد مقاومتی ۰.۱۲ دلاری رسید. از هفته های گذشته خرس ها از این سد مقاومتی دفاع کرده و در ۷ نوامبر سعی کردند که قیمت ها را به زیر این سطح کاهش بدهند.

نمودار روزانه نم

نمودار روزانه نم

اما نکته مثبت این است که گاوها اجازه کاهش قیمت ها به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۱۱ دلار) را ندادند. این مسئله نشان می دهد که در سطوح پایین تمایل به خرید در بین تریدرها که انتظار سود در کوتاه مدت را دارند افزایش یافته است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۰ دلار) روند صعودی به خود گرفته و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند دوباره گاوها شرایط را تحت کنترل خود دارند.

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها از بازه مقاومتی ۰.۱۲ – ۰.۱۳ دلاری شوند، صعود تا ۰.۱۴ و سپس ۰.۱۶ دلار ممکن خواهد بود. اما درصورتی که قیمت ها به زیر بازه مقاومتی نزول کنند، می توان انتظار سقوط هر چه بیشتر حتی به زیر میانگین ها را نیز داشت. این مسئله حاکی از دفاع پرقدرت خرس ها از بازه ۰.۱۲ دلاری خواهد بود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx