تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین و پولکادات
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2303 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین و پولکادات

انتظار می رود که آلت کوین ها در روزهای آتی بتوانند به روند صعودی خود ادامه دهند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

بعد از اینکه گاوها موفق به افزایش قیمت اتریوم بالای خط روند نزولی در ۴ نوامبر شدند، اتریوم روند صعودی جدیدی را آغاز کرد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۹۵ دلار) روند صعودی دارد و شاخص RSI نزدیک محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند گاوها در کنترل هستند.

نمودار روزانه اتریوم

هدف بعدی در این روند صعودی رسیدن به سطح ۴۵۰ دلاری خواهد بود. درصورتی که گاوها موفق به عبور از این سد مقاومتی شوند، اتریوم ممکن است به ۴۸۸.۱ دلار برسد. حتی درصورتی که خرس ها در سطح ۴۵۰ دلار مقاومت کنند، گاوها مجددا با افزایش خرید قیمت ها را افزایش خواهند داد. اولین نشانه از ضعف، ریزش قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد بود. و درصورتی که قیمت ها به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۷۴) سقوط کند، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در تاریخ ۴ نوامبر، بایننس کوین روند حرکتی جدیدی را آغاز کرد. هم اکنون گاوها در تلاش هستند که قیمت این رمزارز را بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸.۸ دلار) حفظ کنند. این موضوع نشان می دهد که تسلط خرس ها در بازار در حال ضعیف شدن است.

نمودار روزانه بایننس کوین

درصورتی که قیمت ها بالای میانگین های متحرک حفظ شود، گاوها برای افزایش قیمت ها تا مقاومت پیش رو ۳۲ دلاری تلاش خواهند کرد. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی کاهش یابند، خرس ها بار دیگر برای شکست سد حمایتی ۲۵.۶ دلاری تلاش خواهند کرد. میانگین های متحرک مسطح شده اند و شاخص RSI در محدوده میانی قرار دارد که نشان می دهند عرضه و تقاضا به توازن رسیده است. این مسئله ممکن است باعث شود این رمز ارز در بازه ۲۵.۶ – ۳۲ دلاری قرار گیرد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۳ و ۴ نوامبر، روند صعودی جدیدی شکل گرفت که باعث شد لایت کوین تا بالای سطح ۶۰ دلاری صعود کند.

نمودار روزانه لایت کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI نزدیک محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند گاوها کنترل را به دست گرفته اند. درصورتی که گاوها این رویه صعودی را حفظ کنند و قیمت ها را به بالای ۶۴ دلار افزایش دهند، لایت کوین می تواند تا ۶۸.۹ دلار صعود کند. اما خرس ها به این سادگی تسلیم نخواهند شد. خرس ها در حال حاضر در تلاش هستند که رشد به سمت ۶۴ دلار را متوقف کنند. درصورتی که قیمت ها به زیر ۶۰ دلار سقوط نکند، دست برتر همچنان با گاوها خواهد بود.

تحلیل پولکادات (DOT)

عدم موفقیت خرس ها در پایین کشیدن قیمت ها به زیر ۳.۸ دلار در تاریخ ۳ و ۴ نوامبر باعث افزایش خرید و افزایش قیمت ها تا بالای میانگین های متحرک شد.

نمودار روزانه پولکادات

پولکادات هم اکنون در بازه ۳.۸ و ۴.۹۵ دلاری قرار گرفته است. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها تا ۴.۶ دلار شوند، آنها برای افزایش قیمت ها تا ۴.۹۵ دلار تلاش خواهند کرد. در این صورت می توان امید داشت که پولکادات تا ۵.۵۸ دلار صعود کند. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان از برتری جزئی گاوها است. اما در صورتی که قیمت ها به زیر ۴.۶۱ یا ۴.۹۵ دلار کاهش یابد، این ارز در بازه فوق در روزهای آتی معامله خواهد شد.

 

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، چین لینک و نم

با تلاش بیت کوین برای رسیدن به کانال ۱۶ هزار دلاری برخی از آلت کوین ها در حال آماده سازی خود برای صعود هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

هم اکنون بیت کوین در وضعیت اصلاح در روند صعودی قرار دارد. زمانی که روند مثبت باشد، تریدرها به کاهش قیمت ها تا سطوح حمایتی قدرتمند به عنوان فرصت مناسبی برای خرید نگاه می کنند چون ریسک ورود در این شرایط کم است.

نمودار روزانه بیت کوین

اصلاح در تاریخ ۷ نوامبر شاخص RSI را از محدوده خرید بیش از حد خارج کرد که نشان دهنده ضعف است. با این وجود میانگین های متحرک شیب صعودی دارند که نشان می دهند مسیر روند صعودی آنچنان دشوار نخواهد بود. با در نظر گرفتن اینکه بیت کوین روند صعودی خوبی در چند وقت اخیر داشته، انتظار می رود که این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار بگیرد. این موضوع باعث خواهد شد که زمینه ورود به قیمت های بالاتر فراهم شود. بنابراین، می توان گفت که در روزهای آتی بیت کوین در بازه ۱۴ هزار و ۱۶ هزار دلاری قرار خواهد گرفت.

درصورتی که قیمت بیت کوین بالای ۱۶۰۰۰ دلار قرار بگیرد، می توان انتظار صعود تا ۱۷۲۰۰ دلار را داشت. اما درصورتی که این ارز دیجیتال به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳۷۹۳ دلار) سقوط کند، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت.

تحلیل اتریوم (ETH)

در تاریخ ۷ نوامبر گاوها برای افزایش قیمت ها به بالای خط روند فعلی تلاش کردند اما موفق به حفظ قیمت ها در سطوح بالا نشدند.

نمودار روزانه اتریوم

اما نکته مثبت این است که گاوها تسلیم نشدند و همچنان برای تداوم روند صعودی در تلاش هستند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۰۵ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۶۶ قرار دارد که نشان می دهند گاوها در قدرت هستند. انتظار می رود که روند صعودی اتریوم با مقاومت خرس ها در سد مقاومتی ۴۸۸.۱ دلار روبه رو شود. درصورتی که گاوها از این سد عبور کنند، رسیدن به سطوح ۵۲۰ و سپس ۵۵۰ دلار در دسترس خواهد بود. اما درصورتی که گاوها موفق به عبور از سد مقاومتی نشوند، و قیمت ها کاهش یابند، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت. در این شرایط می توان انتظار سقوط تا ۳۹۵ دلار را داشت.

تحلیل چین لینک (LINK)

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱.۳ دلار) روند صعودی به خود گرفته است و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند مسیر حرکت صعودی هموار خواهد بود.

نمودار روزانه چین لینک

در حال حاضر گاوها در تلاش برای عبور از سد مقاومتی پیش رو (۱۳.۲ دلار) هستند. درصورتی که گاوها موفق به عبور از این سد شوند، روند صعودی تداوم خواهد یافت. اما درصورتی که قیمت ها به زیر سطح مقاومتی و یا سطوح کنونی نزول کنند، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت و این رمزارز در بازه فشرده ای در روزهای آتی قرار خواهد گرفت.

تحلیل نم (XEM)

در ۶ نوامبر، نم به بالای میانگین های متحرک صعود کرد و به سد مقاومتی ۰.۱۲ دلاری رسید. از هفته های گذشته خرس ها از این سد مقاومتی دفاع کرده و در ۷ نوامبر سعی کردند که قیمت ها را به زیر این سطح کاهش بدهند.

نمودار روزانه نم

اما نکته مثبت این است که گاوها اجازه کاهش قیمت ها به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۱۱ دلار) را ندادند. این مسئله نشان می دهد که در سطوح پایین تمایل به خرید در بین تریدرها که انتظار سود در کوتاه مدت را دارند افزایش یافته است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۰ دلار) روند صعودی به خود گرفته و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند دوباره گاوها شرایط را تحت کنترل خود دارند.

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها از بازه مقاومتی ۰.۱۲ – ۰.۱۳ دلاری شوند، صعود تا ۰.۱۴ و سپس ۰.۱۶ دلار ممکن خواهد بود. اما درصورتی که قیمت ها به زیر بازه مقاومتی نزول کنند، می توان انتظار سقوط هر چه بیشتر حتی به زیر میانگین ها را نیز داشت. این مسئله حاکی از دفاع پرقدرت خرس ها از بازه ۰.۱۲ دلاری خواهد بود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx