تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین،‌ اتریوم، ریپل و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین،‌ اتریوم، ریپل و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1486 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین،‌ اتریوم، ریپل و لایت کوین

صعود بیت کوین باعث افزایش قیمت بسیاری از آلت کوین ها شده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در دو روز گذشته بیت کوین در بازه ۳۸ هزار دلاری با مقاومت خرس ها رو به رو شده بود و در ۴ فوریه شاهد اصلاحی جزئی در قیمت خود بود که حاکی از خرید در هنگام کاهش قیمت ها بود. این مسئله احتمال صعود بیت کوین را افزایش می داد.

نمودار بیت کوین

مقاومت جزئی در بازه ۴۰ هزار دلاری وجود خواهد داشت. درصورت عبور از این مقاومت بیت کوین ممکن است دوباره به بالاترین سطح تاریخی خود ۴۱۹۵۹ دلار برسد. به احتمال خرس ها به شدت از این بازه دفاع خواهند کرد،‌ اما در صورت شکست آنها، بیت کوین به فتح قله های بالاتر ادامه خواهد داد.

مقاومت های بعدی در مسیر صعودی بازه ۵۰ و ۶۰ هزار دلاری خواهند بود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴۶۲۵ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای ۶۱ قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند. اما در صورت نزول بیت کوین به زیر سطح کنونی خود و سپس میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این ارز در روزهای آتی در بازه ۲۸۸۵۰ – ۳۸۰۰۰ دلاری در نوسان خواهد بود.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲ فوریه، روند حرکتی اتریوم با رسیدن به بالاترین سطح تاریخی قدرت گرفت. صعود اتریوم در بازه ۱۶۷۵ دلاری با مقاومت خرس ها رو به رو شد، اما خرس ها حتی قادر به کاهش قیمت به زیر ۱۴۷۳ دلار نبودند.

نمودار اتریوم

اصلاح جزیی ۴ فوریه نشان می دهد که تریدرها علاقه ای به فروش و کسب سود ندارند. میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. در این روند صعودی هدف رسیدن به بازه ۲۰۰۰ دلاری است. درصورتی که اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳۸۵ دلار) نزول کند، این مسئله نشان دهنده کسب سود در سطوح بالا خواهد بود. به همین دلیل حتی ممکن است اتریوم تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۰۸۷ دلار) سقوط کند.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۲ فوریه ریپل از میانگین های متحرک صعود کرد که نشان دهنده کاهش فروش و افزایش حجم خرید در سطوح پایین است. در حال حاضر خرس ها در تلاش هستند تا مانع صعود به بازه ۰.۵۰ دلاری بشوند.

نمودار ریپل

در صورت نزول قیمت ها از ۰.۵۰ دلار، ریپل ممکن است تا ۰.۳۸ دلار سقوط کند و در روزهای آتی بین این دو سطح در نوسان باشد. اما میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۵ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که حاکی از برتری گاوها است. درصورت عبور قیمت از بازه ۰.۵۰ دلار، ریپل ممکن است تا بازه های ۰.۶۰ و ۰.۷۵ دلار صعود کند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

اصلاح ۴ فوریه نشان می دهد که خرس ها برای نزول لایت کوین به زیر میانگین های متحرک تلاش کردند اما موفق نشدند. گاوها با کاهش قیمت ها خریدهای خود را افزایش دادند که نشان دهنده دیدگاه مثبت است.

نمودار لایت کوین

درصورت افزایش قیمت تا بازه ۱۵۹ و بازه مقاومتی ۱۶۶ دلاری، لایت کوین ممکن است تا ۱۸۵.۵ دلار صعود کند. انتظار می رود که خرس ها از این سطح دفاع کنند اما اگر گاوها اجازه ریزش قیمت به زیر ۱۶۶ دلار را ندهند، این ارز ممکن است تا ۲۰۰ دلار صعود کند. اما درصورت نزول قیمت از سطح مقاومتی پیش رو و نزول به زیر میانگین های متحرک، لایت کوین ممکن است تا ۱۲۰ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx