تحلیل ارزهای دیجیتال چین لینک، کازماس و اونتولوژی

تحلیل ارزهای دیجیتال چین لینک، کازماس و اونتولوژی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5732 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال چین لینک، کازماس و اونتولوژی

با وجود این که در این روز ها اکثر رمز ارزها روند چندان مثبتی نداشته اند، اما وضعیت بعضی از آن ها امیدوار کننده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل چین لینک LINK

روند چین لینک در این مدت بسیار نا امید کننده بوده است. علی رغم این که این ارز دیجیتال مدتی رشد بسیار مثبتی داشت، اما در حال حاضر از روزهای اوج خود بسیار دور است. داده ها نشان می دهد که سطح ۱۰ دلاری سطح مقاومت خواهد بود. به این معنا که رد کردن قیمت ۱۰ دلاری برای چین لینک بسیار دشوار خواهد شد.

احتمالا این ارز تا ۸.۵ دلار پایین می آید و مدتی در این محدوده ثابت است. البته کاهش قیمت از این عدد قیمت را تا ۷.۵ و سپس ۷.۱۵ پایین می برد. به تازگی ارکید با این ارز بستر دیفای شروع به همکاری کرده است. ممکن است در چند روز آتی این همکاری تغییراتی را ایجاد کند. اما در حال حاضر وضعیت به شرح فوق است.

تحلیل چین لینک

تحلیل کازماس ATOM

در هفته ای که گذشت، این ارز در حال کاهش بوده است. بررسی داده ها و شاخص ها هم نشان می دهد فعلا قصدی برای بهبود عملکرد خود ندارد! هرچند قیمت کازماس تا ۵.۴۵ دلار بالا رفت، اما خیلی زود روند کاهشی آغاز شد و نتوانست این قیمت را حفظ کند. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر در صرافی بایننس کمی بالاتر از ۴ دلار است. با توجه به شاخص ها و همچنین فشار فروش فعلی، پیش بینی می شود این روند کاهشی حداقل تا چند روز ادامه داشته باشد.

تحلیل کازماس

تحلیل اونتولوژی ONT

اونتولوژی نیز وضعیت چندان خوبی ندارد. البته بررسی داده ها نشان می دهد که احتمالا پایان روند خرسی این ارز دیجیتال نزدیک است. به هر حال در حال حاضر شاخص RSI در حدود ۲۸ قرار دارد. این یعنی روند همچنان منفی خواهد بود. به نظر می رسد که این روند کاهشی در ۰.۵۴۵ دلار که سطح حمایتی است متوقف می شود. در آن زمان قیمت این ارز دیجیتال نیاز به بررسی مجدد دارد.

تحلیل اونتولوژی

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx