چرا پولکادات برای معاملات سل (فروش) مناسب است؟

پولکادات
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 432 نفر

پوزیشن های شرت روی پولکادات

با شروع بازار نزولی، بسیاری از معامله گران سعی در کسب درآمد سریع با پوزیشن های شورت داشتند و به دنبال ارز دیجیتال مناسب برای شرط بندی هستند. در حالی که پوزیشن شرت روی اتریوم و کاردانوو ممکن است به دلیل ادغام و هاردفورک های احتمالی در آینده بهترین ایده نباشند، اما پولکادات مناسب به نظر می رسد.

پولکادات ممکن است یک گزینه مطمئن برای باز کردن یک پوزیشن شرت باشد، زیرا در حال حاضر اوضاع برای این ارز دیجیتال اصلا خوب نیست. یکی از دلایل آینده تاریک پولکادات می تواند احساسات کلی آن در رسانه های اجتماعی باشد. اگرچه احساسات مثبت و منفی مشابهی برای پولکادات وجود دارد، شاخص های اجتماعی این ارز دیجیتال پس از ۱۹ آگوست به شدت کاهش یافته است.

بنابراین، به این معناست که به نظر نمی‌رسد جامعه ارزهای دیجیتال آنقدرها از بحث درباره پولکادات و آینده آن هیجان‌زده باشد. کاهش شاخص حجم رسانه‌های اجتماعی می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که جامعه کریپتو ممکن است نسبت به این ارز دیجیتال ​​بی‌تفاوت شده باشند و این می‌تواند به عنوان یک نشانه نزولی تلقی شود.

اخبار بد به همین جا ختم نمی شود، با این حال، پولکادات نیز از ژوئن شاهد کاهش قابل توجهی در حجم تراکنش های خود بوده است. و به نظر می‌رسد افراد کمتری در حال انجام تراکنش بر روی این پروتکل هستند.

در کنار آن، سلطه بازار پولکادات نیز کاهش یافته است. در ماه مارس، دات ۱.۱۸ درصد از کل ارزهای دیجیتال در گردش در بازار را به خود اختصاص داد. اما اکنون به ۰.۸۱ درصد کاهش یافته است. و این احتمال وجود دارد که بیشترهم کاهش یابد.

تحلیل قیمت

قیمت منعکس کننده احساسات مردم است زیرا پولکادات برای مدتی طولانی در حال حرکت در یک کانال نزولی است. پس از تست مقاومت ۹.۵۹ دلاری، قیمت کاملاً ریزشی بوده است. در زمان انتشار این مقاله، پولکادات در حال تست حمایت ۶.۸۵ دلاری است. این احتمال وجود دارد که قیمت مجدداً سطح حمایت ۶.۲۳ دلاری را تست کند این جاست که احتمالا تریدرها تعداد زیادی از پوزیشن های شورت را برای سیو سود ببندند.

شاخص RSI، در زمان انتشار این مقاله، روی ۳۶.۷۴ بود. بنابراین، نشان می دهد که کفه ترازو به سمت فروشندگان سنگینی می کند. شاخص CMF نیز زیر صفر بود که می تواند به عنوان یک سیگنال نزولی در نظر گرفته شود.

خوب، در حال حاضر همه چیز برای پولکادات نامطلوب به نظر می رسد. اما نوسانات بازار در آینده می تواند به نفع این ارز دیجیتال باشد. پولکادات دارای همبستگی ۸۳ درصدی با اتریوم است. با به روزرسانی شبکه اتریوم، اگرقیمت اتریوم افزایش یابد، پولکادات نیز احتمالا رشد کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx