تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین و کاردانو
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2536 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین و کاردانو

سرمایه موجود در بازار رشد مناسبی نسبت به ۶ سپتامبر پیدا کرده است. میزان این سرمایه از ۳۱۴ میلیارد دلار به ۳۵۰ ملیارد دلار رسیده است. این می تواند نکته ی مثبتی باشد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بازار

در این چند روز اخیر بازار زمان مناسبی برای ورود پیدا کرده است. ضمنا دیفای نیز رشد مناسبی داشته است. هرچند بازار دیفای همراه اصلاح قیمت بود، اما در کل روند مناسبی دارد. اگر بیت کوین روند رو به بالا داشته باشد، احتمال این وجود دارد که بازار دیفای و آلت کوین ها کمی آسیب ببیند و برای مدتی توجه ها به سمت بیت کوین برود.

تحلیل بیت کوین BTC

داده ها نشان می دهد که خرس ها قراردادهای آتی پوزیشن کوتاه بسته اند. به این معنا که امیدوارند قیمت به سمت پایین حرکت کند. اگر قیمت به سمت پایین حرکت کند و در ۱۰۶۲۵ حمایت نشود، احتمالا تا ۹۸۳۵ دلار ریزش می کند.

تحلیل بیت کوین

البته اگر در این سطح حمایت شود، می توان نتیجه گرفت زمان اصلاح تمام شده است. این موضوع می تواند قیمت را به بالای مقاومت ۱۲ هزار دلاری در سطح ۱۲۴۶۰ دلار برساند.

تحلیل نمودار ۴ ساعته

در حال حاضر گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به سمت ۱۱۱۴۷ دلار سوق دهند. البته خرس ها هم قصد بیت کوین ۱۰۶۲۵ دلاری را دارند. این موضوع می تواند خبر از حمایت شدن بیت کوین در سطح ۱۰۶۲۵ بدهد. باید مراقب این سطح باشید. در حال حاضر قیمت بیت کوین در صرافی بایننس ۱۰۹۳۸ دلار است.

تحلیل نمودار 4 ساعته

تحلیل کاردانو ADA

تحلیل ها نشان می دهد که دست برتر با خرس ها است. پس باید مراقب سطح ۰.۰۸۵ دلار باشیم. به نظر می رسد قیمت این ارز تا ۰.۰۷۴ و احتمالا تا ۰.۰۵ دلار نزول کند. این زمان مناسبی برای پوزیشن شرت قراردادهای آتی است. البته باید STOPLOSS مناسبی را تنظیم کرد.

تحلیل کاردانو

تحلیل نمودار ۴ ساعته

سطح ۰.۰۸۵ دلار سطح مهمی است. چرا که قیمت در حال میل کردن به این سمت است.اگر این سطح رو به پایین رد شود، چنین ریزشی قابل پیش بینی است. در غیر این صورت ممکن است قیمت تا ۰.۱ دلار رشد کند.

تحلیل نمودار 4 ساعته

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx