تحلیل ارزهای دیجیتال نئو، مونرو و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال نئو، مونرو و چین لینک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2600 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال نئو، مونرو و چین لینک

با روند نزولی که بیت کوین و آلت کوین ها به خود گرفته اند، بسیاری بر این عقیده هستند که هم اکنون می تواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. با تحلیل ارزهای دیجیتال ذیل همراه ما باشید.

تحلیل نئو (NEO)

در حال حاضر نئو با مقاومت شدیدی در سطح ۲۵.۲ دلاری مواجه شده است. اما تریدرها به خرید در قیمت های پایین به عنوان یک فرصت نگاه می کنند، چون خط روند صعودی است.

نمودار روزانه نئو

در صورت ریزش سطح حمایتی ۲۳ دلار و پایین تر از آن میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه ۲۲.۲ دلار خواهد بود. در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بازه ۲۵.۲ – ۲۵.۷ دلاری شوند، می توان انتظار افزایش قیمت ها تا ۲۹ دلار را داشت.

در صورت سقوط به زیر سطح میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه ۲۲.۲ دلار، می توان سقوط تا ۲۰.۹ دلار را متصور بود.

نمودار چهار ساعته نئو

نمودار فوق نشان دهنده تلاش گاوها برای افزایش قیمت ها به بالای سطح مقاومتی ۲۵.۲ دلاری بوده است اما آنها موفق به حفظ قیمت ها در سطوح بالا نشدند. با این وجود گاوها نیز اجازه نداده اند که قیمت ها به زیر ۲۳ دلار سقوط کند که نشان دهنده خرید آنها در هر ریزشی بوده است. تداوم چنین روندی باعث قرار گرفتن این رمرارز در بازه فشرده ۲۳ و ۲۵.۵ دلاری خواهد شد.

تحلیل مونرو (XMR)

بازگشت مونرو از ریزش ۷۴.۱ دلاری روز ۵ سپتامبر قدرتمند بوده است و با افزایش قیمت ها می توان گفت که اصلاح به پایان رسیده است.

نمودار روزانه مونرو

در صورت ریزش این ارز از سطوح کنونی و سقوط به زیر ۸۴ دلار، ریزش تا ۷۴.۱ دلار ممکن خواهد بود. اما اگر قیمت ها به میانگین متحرک نمایی ۸۹ دلاری برسد،‌ می توان انتظار افزایش قیمت ها تا سطح ۹۷.۴ دلار را داشت. در صورت حفظ این سطح و صعود به قیمت های بالاتر، می توان رسیدن به سطح ۱۲۰ دلاری را متصور شد.

نمودار چهار ساعته مونرو

نمودار فوق نشان دهنده بازگشت تدریجی از ۷۴.۱ دلار بوده است. قیمت کنونی زیر میانگین متحرک نمایی ۳۰ روزه قرار دارد. اگر قیمت ها از این سطح بالا رود، رسیدن به سطح ۹۷.۴ دلار ممکن خواهد بود. اما اگر قیمت ها در زیر سطح حمایتی ۸۷.۵ دلاری حفظ شود، این ارز روند نزولی به خود خواهد گرفت.

تحلیل چین لینک (LINK)

در چند روز اخیر، چین لینک روند نزولی به خود گرفته است که نشان از فروش توسط خرس ها بوده است.

نمودار روزانه چین لینک

نمودار فوق نشان دهنده دست برتر خرس ها در بازار است. در صورت سقوط چین لینک به زیر ۹.۶ دلار، سقوط بیشتر تا ۹ دلار ممکن خواهد بود. در صورت شکست این سطح حمایتی، باید سقوط های بیشتری را شاهد بود.

نمودار چهار ساعته چین لینک

در ۵ و ۶ سپتامبر، خرس ها موفق به حفظ قیمت ها زیر سطح ۱۰.۵ دلار نشدند. اما به تازگی قیمت ها زیر ۱۰.۵ دلار حفظ شده اند که نشان از کاهش خریدها بوده است. با در نظر گرفتن روند کنونی، می توان گفت که بازار در اختیار خرس ها است. در صورتی که قیمت ها از سطح میانگین متحرک نمایی ۳۰ روزه بالاتر نرود، حاکمیت از آن خرس ها خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx