تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم،‌ بایننس کوین، چین لینک و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم،‌ بایننس، چین لینک و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2710 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم،‌ بایننس کوین، چین لینک و لایت کوین

در چند روز اخیر شاهد روند نزولی بیشتر رمزارزها بوده ایم اما خوشبختانه سد حمایتی همچنان پابرجا باقی مانده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در تاریخ ۱۱ سپتامبر سطح حمایتی اتریوم به ۳۵۳.۴ دلار رسید که نشان دهنده خرید گاوها در قیمت های پایین بوده است. خریداران تلاش کردند که قیمت ها را بالا ببرند اما موفق به عبور از سد میانگین متحرک ساده (۳۹۱ دلار) نشدند.

تحلیل اتریوم (ETH)

نمودار روزانه اتریوم

در صورتی که قیمت ها به زیر ۳۶۶ دلار سقوط نکند، گاوها بار دیگر برای عبور از سد میانگین متحرک ساده ۳۹۱ دلاری تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت، حرکت به سمت ۴۱۹.۴ دلار ممکن خواهد بود. اما در صورتی که خرس ها موفق به پایین کشیدن قیمت ها به زیر سطح حمایتی ۳۵۳.۴ دلاری شوند، سطح حمایتی بعدی در ۳۰۸.۳ دلار خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین موفق شد در تاریخ ۱۶ و ۱۷ سپتامبر به سطح حمایتی ۲۵.۸ دلاری بازگردد که نشان از دفاع گاوها از این سطح بوده است.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

نمودار روزانه بایننس کوین

عدم موفقیت گاوها در افزایش قیمت ها به ۲۸.۷ دلار، نشان دهنده تلاش خرس ها برای جلوگیری از ریزش این سد مقاومتی بوده است.در صورتی که خرس ها موفق به پایین کشیدن قیمت ها به زیر ۲۵.۶ دلار شوند، سقوط به ۲۳.۴ دلار ممکن خواهد بود.اما اگر این ارز دیجیتال موفق به بازگشت به سطح حمایتی ۲۵.۸ دلاری شود، گاوها برای بالا بردن قیمت ها تا ۲۸.۷ دلار تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت گاوها برای تحقق این هدف‌، حرکت به سمت ۳۰.۴ دلاری ممکن خواهد بود.

تحلیل چین لینک (LINK)

در تاریخ ۱۷ سپتامبر گاوها تلاش کردند که قیمت ها را بالای خط روند ببرند که با شکست مواجه شدند. این خط که قبلا به عنوان سطح حمایتی عمل می کرد،‌ هم اکنون باید به عنوان سطح مقاومتی رفتار کند.

تحلیل چین لینک (LINK)

نمودار روزانه چین لینک

حالا خرس ها برای کاهش قیمت ها به زیر سطح بحرانی ۸.۹ دلاری تلاش خواهند کرد. در صورت شکست این سد، ممکن است قیمت ها تا ۷ دلار سقوط کند.میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲.۲ دلاری) روند نزولی به خود گرفته و شاخص RSI نیز منفی است که نشان دهنده دست برتر خرس ها در بازار است. اما در صورتی که سد مقاومتی ۱۳.۲ دلاری شکسته شود، موفقیت با گاوها خواهد بود.

تحلیل لایت کوین (LTC)

روند نزولی میانگین متحرک نمایی و منفی بودن شاخص RSI نشان دهنده دست برتر خرس ها است. در صورتی که خرس ها موفق به پایین نگه داشتن قیمت ها شوند، ریزش تا ۳۹ دلار محتمل خواهد بود.

تحلیل لایت کوین (LTC)

نمودار روزانه لایت کوین

اما برعکس اگر گاوها موفق به بالا بردن قیمت ها شوند، روند صعودی به سمت ایستگاه های ۵۸ و ۶۴ دلاری ممکن خواهد بود.

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx