تحلیل ۴ آلت کوین بسیار مهم امروز

تحلیل 4 آلت کوین بسیار مهم امروز
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2443 نفر

تحلیل ۴ آلت کوین بسیار مهم امروز

بیت کوین و اتریوم ماه اکتبر را با قدرت پشت سر گذاشتند. از این رو، احتمال سرعت گرفتن روند صعودی افزایش یافته است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

دم بلند کندل استیک اتریوم در ۱ نوامبر نشان می دهد که گاوها با قدرت در حال خرید با کاهش قیمت هستند. با افزایش حجم خرید، از ۱ اکتبر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴,۰۴۲ دلار) نزول نکرده است. این موضوع نشان می دهد که احساس همچنان مثبت است.

تحلیل اتریوم

نمودار اتریوم

اگر قیمت از مقاومت پیش روی ۴,۴۶۰ دلاری عبور کند، روند صعودی ممکن است تا سطح روانی ۵۰۰۰ دلار ادامه پیدا کند.

اما برعکس، اگر قیمت از این مقاومت نزول کند، خرس ها برای کاهش قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. اگر این حمایت شکسته شود،‌ تریدرهای کوتاه مدت به دنبال خروج و سیو سود خواهند بود.

تحلیل کاردانو (ADA)

گاوها به خوبی از حمایت قدرتمند ۱.۸۷ دلار در چند روز گذشته دفاع کرده اند. اما آنها در افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۰۷ دلار) ناکام مانده اند. این موضوع نشان می دهد که در سطوح قیمتی بالا تقاضا برای کاردانو وجود ندارد.

تحلیل کاردانو

نمودار کاردانو

حالا خرس ها برای کاهش قیمت به زیر بازه حمایتی ۱.۸۷ – ۱.۸۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، قیمت ممکن است تا ۱.۵۸ دلار کاهش یابد.

میانگین های متحرک شیب نزولی دارند و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است.

برخلاف این دیدگاه، اگر قیمت از سطوح فعلی افزایش یابد و یا از میانگین های متحرک عبور کند، می توان انتظار صعود تا ۲.۴۷ دلار را داشت.

تحلیل سولانا (SOL)

در ۱ اکتبر قیمت سولانا از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۵ دلار) عبور کرد. این موضوع بیانگر حجم بالای خرید در سطوح پایین است. حالا گاوها برای عبور از محدوده مقاومتی ۲۱۶ – ۲۱۸ دلار تلاش خواهند کرد.

تحلیل سولانا (SOL)

نمودار سولانا

اگر موفق شوند، روند صعودی ممکن است تا ۲۳۹ دلار ادامه داشته باشد. بسته شدن قیمت بالای این مقاومت، مسیر را برای صعود به ۲۶۵ دلار هموار خواهد کرد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است.

اما درصورتی که قیمت از محدوده مقاومتی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. در این صورت، قیمت ممکن است تا خط روند سقوط کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۳۱ اکتبر، قیمت پولکادات از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۱.۹۳ دلار) افزایش یافت. این موضوع نشان می دهد که به هنگام کاهش قیمت، تریدرها حجم خرید را افزایش می دهند.

تحلیل پولکادات (DOT)

نمودار پولکادات

با تداوم خریدها، پولکادات در ۱ نوامبر از مقاومت پیش رو ۴۶.۳۹ دلاری عبور کرد. حالا گاوها در تلاش برای عبور از مقاومت ۴۹.۷۸ دلار هستند؛ اما خرس ها هنوز تسلیم نشده اند.

اگر قیمت از سطوح فعلی و یا مقاومت پیش رو کاهش یابد و در سطح ۴۶.۳۰ حمایت شود، احتمال صعود تا ۵۳.۹۰ دلار افزایش خواهد یافت.

اما بسته شدن قیمت زیر ۴۶.۳۹ دلار اولین نشانه از ضعیف شدن پولکادات خواهد بود. در این حالت، احتمال سقوط به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش خواهد یافت.

 

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx