ثبت رکوردی دیگر از بیت کوین (BTC)

ثبت رکوری دیگر از بیت کوین (BTC)
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2532 نفر

ثبت رکوردی دیگر از بیت کوین (BTC)

داده ها حاکی از ایجاد ۲۲۰۰۰ آدرس جدید در یک روز در شبکه بیت کوین هستند. به اعتقاد تحلیلگران آدرس های جدید ایجاد شده می توانند باعث افزایش قیمت بیت کوین (BTC) شوند.

مسئولان چینی اخیرا یک کمپین بازاریابی هدفمند را آغاز کرده اند که ممکن است دلیل این جهش در ایجاد آدرس ها باشد.

کول گارنر (Cole Garner)، تحلیلگر بازار، در رشته توییت هایی که در تاریخ ۵ اکتبر منتشر کرد به رکورد جدید بیت کوین در ثبت آدرس که هفته گذشته اتفاق افتاد اشاره کرد.

گارنر با استفاده از داده های منبع نظارتی درون زنجیره ای Glassnode، اشاره کرد که فقط در یک روز حدود ۲۲۰۰۰ آدرس جدید بیت کوین ایجاد شدند. در حالی که در حالت عادی میزان آدرس های جدید بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ در روز است.

در اواخر ماه گذشته، ویلی وو (Willy Woo) نیز با استفاده از داده های Glassnode از افزایش شدید فعالیت کاربران در شبکه بیت کوین خبر داده بود.

گارنر معتقد است که آدرس های جدید شاخص مهمی برای حجم معاملات هستند که می توانند در قیمت ها تاثیر بسزایی داشته باشند. به اعتقاد وی «حجم بر قیمت مقدم است» و در صورت افزایش حجم می توان انتظار افزایش قیمت ها را داشت.

نمودار آدرس های ثبت شده بیت کوین

نمودار آدرس های ثبت شده بیت کوین

ستایش عملکرد رمزارزها توسط چینی ها

منبع آدرس های جدید را نمی توان به طور قطعی مشخص کرد. با این حال، چین بهترین حدس گارنر می تواند باشد. دلیل این حدس یک کمپین رسانه ای است که در هفته آخر ماه سپتامبر به طور گسترده به آن پرداخته شده بود. از نظر این کمپین چینی، ارزهای دیجیتال بهترین عملکرد را در بین دارایی ها در سال ۲۰۲۰ داشته اند. گارنر در توییتی نوشت:

هفته گذشته دولت چین یک کارزار بازاریابی هماهنگ را به منظور متمرکز کردن سرمایه گذاران خرده فروشی چینی به ارزهای دیجیتال را آغاز کرد. بله، این موضوع حقیقت دارد.

وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال در چین می شود، این کشور به طور مرسوم به عنوان یک محیط خصمانه برای ارزهای دیجیتال درنظر گرفته می شود. با وجود تداوم فعالیت ماینرها، ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۱۷ همچنان پابرجا است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx