شکست مذاکرات ژاپنی ها با بایننس (Binance)

شکست مذاکرات ژاپنی ها با بایننس (Binance)
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2615 نفر

شکست مذاکرات ژاپنی ها با بایننس (Binance)

سخنگوی صرافی تائو تائو (Tao Tao) از شکست مذاکرات با صرافی بایننس (Binance) خبر داده است.

صرافی معاملات دارایی های دیجیتال تائو تائو که در ژاپن مستقر است به مذاکرات خود با صرافی بایننس پایان داد. با شکست مذاکرات بین این دو صرافی، حضور صرافی بایننس برای ارائه خدمات به کاربران آسیایی به تعویق افتاد.

طبق خبر منتشر شده مورخه ۵ اکتبر توسط Tao Tao، این پلتفرم اظهار داشت که تصمیم گرفته است پس از ۹ ماه مذاکرات خود را با Binance پایان دهد. Binance از ۱۷ ژانویه به عنوان بخشی از هدف خود برای ورود به بازار ژاپن با تائو تائو و همچنین شرکت Z Corporation (یاهو ژاپن سابق) وارد مذاکره شده بود. صرافی تائو تائو در حال حاضر از آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) مجوز دارد، در حالی که چنین مجوزی برای Binance صادر نشده است.

تائو تائو جزئیات دقیقی در خصوص چگونگی پایان مذاکرات با بایننس ارائه نکرد، اما به گفته سخنگوی تائو تائو، این صرافی موفق به توافق استراتژیکی با Binance نشده است.

صرافی بایننس در ژانویه اعلام کرد که در پاسخ به افزایش تعداد مقررات در این کشور، دسترسی کاربران ژاپنی به این صرافی را در آینده محدود خواهد کرد. دفتر مرکزی بایننس پس از ترک چین در سال ۲۰۱۷ در ژاپن قرار داشت، اما در طی کمتر از یک سال دفاتر خود را به مالت انتقال داد.

این اقدام به دنبال هشداری که FSA به این صرافی به دلیل فعالیت بدون مجوز در سال ۲۰۱۸ داده بود صورت گرفت. علاوه بر این هشدار، مقرر شده بود که اصلاحات در مقررات ارزهای دیجیتال از طریق قانون خدمات پرداخت ژاپن و قانون ابزارهای مالی و مبادلاتی از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ به اجرا درآید.

وضعیت صرافی های دیگر در ژاپن

در بحبوحه تغییرات قانونی ارزهای دیجیتال در ژاپن، صرافی بیت مکس (BitMEX) از ارائه خدمات به کاربران ژاپنی در ماه می خودداری کرد. با این حال، در پی اعطای مجوز از سوی نهادهای نظارتی به شرکت زیر مجموعه خود یعنی Payword Asia، صرافی کراکن در ماه سپتامبر اعلام کرد که بعد از دو سال به ژاپن باز خواهد گشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx