ریپل در پرونده حقوقی خود خواستار ارائه اسناد بیت کوین و اتریوم شد!

ریپل در پرونده حقوقی خود خواستار اسناد بیت کوین و اتریوم شد!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1667 نفر

ریپل در پرونده حقوقی خود خواستار ارائه اسناد بیت کوین و اتریوم شد!

در آخرین تحولات، اسناد دادگاه نشان می دهند که وکلای شرکت ریپل دادخواستی تنظیم کرده و از قاضی درخواست کرده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را مجاب به ارائه اسناد مربوط به بیت کوین و اتریوم کند.

دادخواست شرکت ریپل به این دلیل صورت گرفته که SEC دو رمزارز برتر بازار یعنی بیت کوین و اتریوم را به عنوان اوراق بهادار تشخیص نداده است. در این دادخواست ریپل ادعا کرده که ماهیت معاملات صورت گرفته با XRP هیچ تفاوتی با بیت کوین و اتریوم ندارد.

در پاسخ به دادخواست ریپل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرده که اسناد مرتبط با این دو ارز دیجیتال هیچ گونه ارتباطی با این پرونده ندارد.

با این حال، شرکت ریپل مدعی شده که این کمیسیون از ارائه شواهدی که می تواند منجر به پیروزی این شرکت در این شکایت شود، خودداری کرده است. بخشی از این دادخواست به شرح ذیل است:

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده تا به امروز، به وضوح صرافی های مطرح ارزهای دیجیتال به SEC گفته اند که XRP اوراق بهادار نیست و این کمیسیون در این خصوص بازخورد گرفته است. اما این کمیسیون خلاف این واقعیت را در ادعاهای خود در دسامبر سال ۲۰۲۰ مطرح کرده است.

در همین راستا در نظر گرفتن تمام اطلاعات (چه از طریق ارتباطات درون یا برون سازمانی)‌ به این پرونده مرتبط است و در درک کامل دادگاه حیاتی خواهد بود.

با در نظر گرفتن اتفاقاتی که در جریان این پرونده در حال رخ دادن است، شاید جامعه ارزهای دیجیتال باید تا تابستان برای مشخص شدن نتیجه این پرونده در انتظار باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx