سه عامل مهم در قیمت بیت کوین (BTC) و بازارهای مالی با انتخاب شدن بایدن

سه عامل مهم در قیمت بیت کوین (BTC) و بازارهای مالی با انتخاب شدن بایدن
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2405 نفر

سه عامل مهم در قیمت بیت کوین (BTC) و بازارهای مالی با انتخاب شدن بایدن

با کاهش یافتن شور و هیجان این انتخابات نفس گیر، حالا تحلیلگران نگاه دقیق تری را به نحوه تاثیرگذاری ریاست جمهوری بایدن بر بیت کوین (BTC) خواهند داشت. سه عامل اصلی که باید در نظر گرفته شوند، دور جدید محرک های اقتصادی، تقویت دلار و بهبود بازار سهام خواهند بود.

بسته محرک اقتصادی می تواند باعث رشد بیت کوین شود

پیش از انتخابات، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده گفت که قصد دارد بحث های مرتبط به بسته های محرک اقتصادی را تا بعد از انتخابات به تأخیر بیندازد. در نتیجه، دموکرات ها و جمهوری خواهان برای رسیدن به یک توافق در این خصوص تلاش کردند.

انتخاب شدن بایدن چشم انداز بسته محرک اقتصادی را تا پایان سال روشن خواهد کرد. دموکراتها در کنگره آمریکا در ماه اکتبر لایحه بسته ای را به ارزش ۲.۲ تریلیون دلار پیشنهاد کرده بودند، اما این طرح نتوانست از حمایت مجلس سنا برخوردار شود.

دور دوم بسته محرک اقتصادی می تواند تاثیر مثبتی بر بیت کوین داشته باشد زیرا انتظار می رود این بسته اقتصادی به طور قابل توجهی شرایط مالی در ایالات متحده را آرام کرده و همچنین باعث تقویت اقتصاد آمریکا شود و به نوبه خود تمایل سرمایه گذاران را برای دارایی های پر خطر افزایش می دهد.

تقویت دلار

اگر دولت بایدن یک بسته محرک اقتصادی را تأیید کند، دلار آمریکا تقویت خواهد شد. به عنوان نمونه، در منطقه یورو، پس از تصویب یک طرح اقتصادی مهم، ارزش یورو به سرعت افزایش یافت.

از اوایل ماه مارس دلار در مقایسه با سایر دارایی ها عملکرد ضعیفی داشت و همین موضوع باعث افزایش ارزش دارایی هایی همچون طلا و بیت کوین شد. زیرا این دارایی ها در مقابل طلا قیمت گذاری شده اند.

به همین ترتیب، این احتمال وجود دارد که دور دوم محرک اقتصادی همراه با افزایش اعتماد به نفس سرمایه گذاران در ابتدا بتواند تأثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین داشته باشد. اما این موضوع را نباید فراموش کرد که با گذشت زمان، تقویت دلار می تواند فشار فروش بیشتری بر بیت کوین و طلا وارد کند.

بازارهای سهام ممکن است اکنون که مشکل انتخابات “حل شده” رشد کنند

تحلیلگران همچنین پیش بینی می کنند بازار سهام ایالات متحده پس از تأیید نتیجه انتخابات بهبود یابد. اگرچه بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که ممکن است سیاست های مالیاتی و زیست محیطی بایدن در نهایت منجر به کسادی بازار سهام شود، اما احتمال وجود رشد بازار سهام در کوتاه مدت وجود دارد.

همانطور که تحلیلگران هشدار داده بودند، بازار بورس در طول ماه های آگوست و سپتامبر با افت شدیدی روبرو شد. و از طرفی ترس از مشخص نشدن نتیجه انتخابات تاثیر منفی دیگری در بازار داشت.

با در نظر گرفتن تمام این مسایل باید به این نکته توجه کرد که جو بایدن هنوز در مورد دیدگاههای خود در خصوص ارزهای دیجیتال به طور علنی صحبت نکرده است. در حال حاضر، موضوع ارزهای دیجیتال توجه او را جلب نکرده است. چهار سال آینده رمزارزها در ایالات متحده بستگی به این دارد که بایدن چه افرادی را در سمت های اصلی منصوب کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx