فیسبوک اطلاعات جدیدی در خصوص استیبل کوین Diem و کیف پول نووی (Novi) خود ارائه داد

فیسبوک اطلاعات جدیدی در خصوص استیبل کوین Diem و کیف پول نووی (Novi) خود ارائه داد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1248 نفر

فیسبوک اطلاعات جدیدی در خصوص استیبل کوین Diem و کیف پول نووی (Novi) خود ارائه داد

دیوید مارکوس (David Marcus)، مدیر اجرایی شرکت فیسبوک، اطلاعات جدیدی را در خصوص پروژه استیبل کوین این شرکت به نام Diem و کیف پول این کوین یعنی نووی (Novi) ارائه کرده است.

در یک پست وبلاگی، مارکوس اخیرا اظهار داشت که نووی تقریباً در هر ایالت امریکا تائیدیه های لازم را دریافت کرده است. وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که نووی در مناطقی که مجوزهای لازم را دریافت نکرده است، راه اندازی نخواهد شد.

مارکوس خاطرنشان کرد که این پروژه از همان ابتدا متعهد به این موضوع بوده است که بدون دریافت تائیدیه های لازم، نووی را راه اندازی نخواهد کرد. وی همچنین گفت که این پروژه به تعهدات خود پایبند بوده و با تنظیم کننده های بین المللی مشورت کرده است.

مارکوس همچنین جزئیاتی را در مورد عملکردهای نووی منتشر کرد. به گفته وی، کاربران با استفاده از نووی امکان پرداخت های رایگان همتا به همتا را در داخل و خارج از ایالات متحده خواهند داشت. وی در این خصوص افزود:

ما با همکاری با شرکای تجاری خود قصد داریم خدمات خود را گسترش داده و خدمات مالی متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهیم.

عدم اعلام زمان راه اندازی

انتشار این خبر نشان می دهد که شرکت فیسبوک پس از بیش از دو سال توسعه و تأخیر، یک قدم به راه اندازی پروژه رمزارز خود نزدیکتر شده است.

لازم به ذکر است که اولین بار در ژوئن سال ۲۰۱۹ از این پروژه صحبت شد اما از آن زمان تا کنون این پروژه با مشکلات بسیاری مواجه شده است.

در همان سال، چندین عضو این پروژه تصمیم به ترک انجمن Diem در ماه اکتبر گرفتند. تقریباً همزمان، تنظیم کننده های مختلف اروپایی سعی کردند مانع از توسعه این پروژه بشوند. در عین حال، کنگره ایالات متحده نیز مارک زاکربرگ، موسس فیسبوک، را به دلیل دخالت های فیسبوک مورد بازخواست قرار داد.

این مسائل باعث شد Diem نام تجاری خود را تغییر بدهد و توجه خود را به ایالات متحده معطوف کند. در ماه مه، فیسبوک اعلام کرد که قصد دارد Diem را به عنوان یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا راه اندازی کند و از سبد ارزهای بین المللی دوری کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx