کولاک آوالانچ: دلایل رشد ۳۰۰ درصدی AVAX در کمتر از یک ماه

کولاک آوالانچ: دلایل رشد 300 درصدی AVAX در کمتر از یک ماه
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1215 نفر

کولاک آوالانچ: دلایل رشد ۳۰۰ درصدی AVAX در کمتر از یک ماه

توسعه سریع اکوسیستم دیفای و ایجاد یک پل جدید ارزان قیمت به شبکه اتریوم از جمله دلایل افزایش ۳۰۰ درصدی آوالانچ در ماه آگوست هستند.

شبکه های لایه یک مانند بیت کوین و اتریوم تشکیل دهنده پایه اکوسیستم رمزارزها و قابلیت قراردادهای هوشمند هستند که ساخت صنایع جدید مانند دیفای و توکن های غیرقابل معاوضه را ممکن کرده اند.

آوالانچ یک راهکار لایه یک نسبتا جدید است که اخیرا شاهد رشد چشمگیری در قیمت و بکارگیری خود بوده است. یکی از دلایل گسترش استفاده از این پروژه می تواند افزایش کارمزد تراکنش ها و سرعت پایین پردازش در پلتفرم های قراردادهای هوشمند از جمله اتریوم باشد.

داده ها نشان می دهند که آوالانچ (به معنی بهمن) بعد از ثبت کف ۱۲.۲۴ دلاری در ۳ آگوست موفق شده با کولاکی سهمگین بیش از ۳۰۰٪‌ رشد کند و قیمت خود را در مدت بسیار کوتاهی به ۴۲.۷۷ دلار در زمان نگارش این مطلب افزایش بدهد.

نمودار AVAX

نمودار AVAX

از سه دلایل مهم رشد AVAX می توان به توسعه سریع اکوسیستم دیفای، انتشار پل آوالانچ به شبکه اتریوم و همچنین به طراحی منحصر به فرد این پروتکل اشاره کرد که کارمزدهای پویا و مکانیسم توکن سوزی را فراهم کرده اند.

گسترش دیفای با آوالانچ راش

یکی از بزرگترین تحولاتی که پروتکل آوالانچ شاهد آن بوده، انتشار Avalanche Rush در تاریخ ۱۸ آگوست بود. لازم به ذکر است که Avalanche Rush یک برنامه مشوق نقدینگی ۱۸۰ میلیون دلاری است که هم راستا با آوه و کرو به منظور معرفی برنامه و دارایی های بیشتر به اکوسیستم در حال رشد دیفای طراحی شده است.

فاز ۱ برنامه Rush در آینده نزدیک آغاز خواهد شد و به کاربران آوه و کرو این امکان را می دهد که از AVAX به عنوان مشوق های نقدینگی استفاده کنند.

در مجموع ۲۷ میلیون دلار AVAX توسط بنیاد آوالانچ برای تأمین هزینه این برنامه تشویقی کنار گذاشته شده است و همچنین تخصیص های بیشتری برای فاز ۲ این برنامه اختصاص یافته است.

این برنامه به منظور نشان دادن تعهد بنیاد آوالانچ به مقیاس پذیری دیفای و همچنین کمک به ایجاد یک اکوسیستم قابل دسترس، غیر متمرکز و مقرون به صرفه طراحی شده است.

شواهد رشد دیفای در شبکه آوالانچ را می توان در افزایش ارزش کل قفل شده در پروتکل های این شبکه مانند Pangolin و Benqi Finance یافت که اخیراً از ۳۰۰ میلیون دلار پیشی گرفت.

برقراری پلی به اتریوم

دلیلی دومی که باعث رشد سریع آوالانچ شده است، انتشار پل آوالانچ (AB) در تاریخ ۲۹ جولای است. این فناوری برون زنجیره ای نسل جدید امکان انتقال دارایی ها بین شبکه های اتریوم و آوالانچ را ایجاد می کند.

داده ها نشان می دهند که از زمان راه اندازی، AB در یک بازه سه هفته ای بیش از ۱۰۰ میلیون دلار توکن را بین این دو شبکه به صورت مقرون به صرفه و ارزان جابجا کرده است.

تخمین ها نشان می دهند که AB پنج برابر از پل قدیمی بین این دو شبکه موسوم به AEB ارزان تر است و تجربه کاربری بهتری نسبت به سایر پل های موجود که تا به امروز راه اندازی شده اند، ارائه می دهد.

در صورتی که اتریوم موفق به حل مشکل هزینه های بالای شبکه خود نشود، انتظار می رود در آینده ای نزدیک شاهد مهاجرت دارایی ها و نقدینگی به شبکه هایی مانند آوالانچ باشیم.

مکانیسم توکن سوزی

دلیل سومی که باعث افزایش بیش از پیش علاقه کاربران به آوالانچ شده ساختار منحصر به فرد این پروتکل است که شامل یک مکانیسم سوزاندن فی تراکنش ها می شود که در آینده نقش بسیار مهمی در کاهش عرضه این رمزارز ایفا خواهد کرد.

جالب است بدانید که تمام فی های شبکه آوالانچ سوزانده می شوند، بنابراین این مهم عرضه ۷۲۰ میلیونی AVAX را تحت تاثیر قرار خواهد داد. تاکنون در زمان نگارش این مطلب بیش از ۱۶۳,۰۰۰ واحد AVAX سوزانده شده است. انتظار می رود که با افزایش هر چه بیشتر کاربران و تراکنش ها این رقم با سرعت بیشتری بزرگتر شود.

لازم به ذکر است که مکانیسم فی شبکه این پروتکل نیز قرار است با انتشار به روزرسانی جدیدی در ۲۴ آگوست موسوم به فاز سوم اپریکات (زردآلو) دست خوش تغییراتی شود. با این به روزرسانی سقف فی بین ۷۵–۲۲۵ nAVAX و گس لیمیت نیز برابر با ۸ میلیون خواهد بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx