با استفاده از رمزارزها بدون نیاز به ضامن یا فرایند بانکی وام بگیرید (قسمت دوم)

وام رمز ارزها
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1237 نفر

با استفاده از رمزارزها بدون نیاز به ضامن یا فرایند بانکی وام بگیرید (قسمت دوم)

در قسمت اول به بررسی کلی وام‌های رمز ارزی پرداخته می‌شود و در رابطه با این موضوع مقدماتی برای ادامه مسیر فراهم شده است. در قسمت دوم در رابطه با معنای اصلی وام رمز ارزی توضیحاتی ارائه شده است که در آن روش کار دریافت وام یا قرض دادن به دیگران نیز آورده شده است. در قسمت سوم، در رابطه با انواع وام‌های رمزارزی و با جزییات بیشتر به وام‌های فوری و وثیقه‌ای پرداخته شده است. در قسمت چهارم یا همان قسمت نهایی مزایا و معایب وام‌های رمزارزی و همچنین نکاتی که برای وام گرفتن باید به آن توجه کنید |آورده شده است.

 

وام دهی رمزارزی به چه معناست؟

وام‌دهی رمزارزی با گرفتن رمزارز از یک کاربر و ارائه آن به دیگری با پرداخت هزینه انجام می‌شود. روش دقیق مدیریت وام از پلت فرمی به پلتفرم دیگر تغییر می کند. می‌توانید خدمات وام‌دهی رمزارزی را هم در پلتفرم‌های متمرکز و هم غیرمتمرکز پیدا کنید، اما اصول اصلی آن‌ها یکسان هستند.

شما مجبور نیستید که فقط وام گیرنده باشید.  شما می‌توانید با قفل کردن رمزارز خود در استخری که سرمایه‌های شما را مدیریت می‌کند، به طور غیر فعال درآمد کسب کنید و سود کسب کنید. بسته به قابلیت اطمینان قرارداد هوشمندی که استفاده می کنید، معمولاً خطر کمی سرمایه شما را تهدید می‌کند. چون وام گیرنده یا وثیقه می‌گذارد و یا یک پلتفرم CeFi (مالی متمرکز) مانند بایننس این وام‌ها را مدیریت می کند.

چه طوری وام دادن یا گرفتن رمزارزها کار می‌کند؟

وام دهی رمزارزی معمولاً شامل سه طرف است: وام دهنده، وام گیرنده، و پلتفرم DeFi (مالی غیرمتمرکز) یا صرافی متمرکز رمزارزی. در بیشتر موارد، وام گیرنده باید قبل از قرض گرفتن هر ارز دیجیتال، مقداری وثیقه بگذارد. همچنین می توانید از وام های فوری بدون وثیقه استفاده کنید (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح می دهیم). در یک فرایند وام گرفتن و وام دادن، شما یا یک قرارداد هوشمند دارید که در آن استیبل کوین‌ها استخراج می‌شود یا پلتفرمی مواجه هستید که از کاربر دیگری وام می‌گیرید. وام دهندگان رمزارزی به یک استخر ملحق می‌شوند که کل فرآیند را مدیریت می کند و بخشی از سود را برای آنها ارسال می کند.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx