۴ بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس (قسمت چهارم)

متاورس، پروژه متاورس، خرید زمین در متاورس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 871 نفر

۴ بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس (قسمت چهارم)

در قسمت اول به توضیح مختصر حوزه متاورس پرداخته شد و پس از آن به طور کلی سبک بازی‌هایی که در این حوزه و بر روی شبکه هوشمند BNB قرار دارند توضیحاتی ارائه گردید. و در نهایت ۴ بازی سندباکس، دیسنترالند، انجین و بلاک توپیا توضیح داده شدند که در ادامه در هر قسمت به شرح کامل این پروژه‌ها پرداخته می‌شود. در قسمت دوم و سوم به ترتیب پروژه‌های سندباکس و دیسنترالند به طور کامل توضیح داده شد. در این قسمت به معرفی پروژه انجین و خدماتی که ارائه داده می‌پردازیم.

انجین (ENJ) چیست؟

انجین یک پلتفرم بلاک چین است که بر روی خلق NFT هایی که به عنوان آیتم های درون بازی استفاده می شوند، متمرکز شده است. این پروژه کیت های توسعه نرم افزاری (SDK) را منتشر کرده است تا تولید NFT های مبتنی بر اتریوم را برای کاربر عادی ساده  سازی کند. از آنجایی که NFT ها در حال حاضر به بخشی کلیدی از متاورس تبدیل شده اند، انجین به دنبال ایجاد روشی امن تر برای افراد برای استخراج توکن‌های غیرمثلی بوده است.

یک شکایت رایج در مورد NFT ها این است که آیا می‌توان آن‌ها را نقد کرد یا نه؟ بریا فروش سکه‌های خود، شما باید یک خریدار برای NFT خود پیدا کنید، که ممکن است زمان بر باشد. با این حال، یک NFT در بلاک چین انجین همیشه می تواند در ازای سکه های ENJ نقد شود. این بدان معناست که تا زمانی که قیمت ENJ به صفر نرسد NFTها همیشه مقداری ارزش خواهند داشت. از آنجایی که نیازی به منتظر ماندن برای خریدار نیست، تبدیل NFT ها به ENJ می تواند نقدینگی فوری را فراهم کند. با تکیه بر قابلیت جمع آوری دارایی دیجیتال و نایاب بودن آن، به نظر می رسد انجین بخشی مفیدی از متاورس باشد.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx