فن توکن آث میلان (ACM) چیست؟

فن توکن آث میلان
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 539 نفر

معرفی فن توکن آث میلان

فن توکن آث میلان یا همان طور که اغلب به عنوان ACM از آن یاد می شود چیزی نیست جز یک توکن کاربردی که به کمک سرورها و برنامه های Socios به طرفداران آث میلان بخشی از نفوذ را در تصمیمات باشگاه می دهد. فن توکن آث میلان مستقیماً با باشگاه فوتبال آث میلان در ارتباط است. ناگفته نماند،ACM در زنجیره چیلیز که برای پاداش، حکمرانی و همچنین به منظور کسب توکن‌های غیرمثلی یا معمولاً به عنوان (NFT) شناخته می‌شود، که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است، استفاده می‌شود، کار می‌کند.

توکن ACM به عنوان یک کلید عضویت عمل می‌کند که کاربران را در پلتفرم قادر می‌سازد تا برای شناخت باشگاه، جوایز انحصاری و موارد دیگر رقابت کنند. دارندگان توکن می‌توانند با کمک قراردادهای هوشمند در نظرسنجی‌های تصمیم‌گیری هواداران که توسط آث میلان منتشر می‌شود، آرای خود را مطرح کنند و باشگاه طبق قرارداد باید طبق نتایج حاصل از نظرسنجی‌ها عمل کند.

وقتی در مورد سوسیوس (Socios) صحبت می کنیم، ممکن است برخی از شما بپرسید که سوسیوس دقیقا چیست؟ بگذارید در این مورد به شما کمک کنم. سوسیوس چیزی نیست جز یک پلتفرم پاداش و تعامل طرفداران برای سازمان‌های سرگرمی و ورزشی، که توسط چیلیز طراحی شده است و مبتنی بر فناوری بلاکچین است.

بنیانگذاران  فن توکن آث میلان

ACM تحت پلتفرم سوسیوس است که توسط کارآفرین اینترنتی فرانسوی الکساندر دریفوس در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد. دریفوس در مصاحبه ای با پلتفرم خبری فرانسوی Sportspro گفته است که هدف سوسیوس حمایت از باشگاه ها برای دستیابی به ارتباط بهتر بین هواداران و تیم است.

دریفوس همچنین گفته است که هدف این کسب‌وکار حمایت از باشگاه‌ها برای ایجاد درآمد اضافی است و در عین حال تغییر نحوه مشارکت هواداران از غیرفعال به فعال است، به طوری که می‌توان از پایگاه‌های هواداران درآمدزایی کرد و طرفداران بتوانند به رسمیت شناخته شوند. قبل از تأسیس سوسیوس، دریفوس چیلیز را تأسیس کرد و مدیر عامل آن است، یک ارز دیجیتال ورزشی و سرگرمی جهانی و صرافی توکن شده که پلتفرم سوسیوس را تقویت می کند و توسط برخی از بزرگترین شرکت های بلاکچینی در جهان پشتیبانی می شود. برای بیش از ۱۰ سال، دریفوس برای ادغام کردن دنیای ارز دیجیتال و ورزش تلاش می کند.

وِیژگی‌های فن توکن آث میلان

فن توکن آث میلان از این نظر منحصر به فرد است که بازیکنان مشهور فوتبال را با هواداران عادی به همدیگر وصل می کند. این توکن پشتیبانی هواداران را به سطح بالاتری می برد و به طرفداران تیم این فرصت را می دهد که از نزدیک با تیم ها و بازیکنان مورد علاقه خود آشنا شوند و از طریق جوایزی مانند دعوت VIP، ملاقات و کالاهای امضا شده تشویق شوند.

توکن ACM با اتصال دو عرصه بسیار متفاوت یعنی ورزش و ارز دیجیتال، فعالیت‌هایی که کاملا از هم جدا به نظر می‌رسند، اما می‌توانند از طریق برنامه مبتنی بر توکن به طور متقابل از اتصال آنها سود ببرند، پیشرفت می‌کند. هواداران اکنون می‌توانند نقشی در زندگی بازیکنان خود داشته باشند و سازمان‌های ورزشی می‌توانند مانند قبل با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند.

برای مثال، دارندگان توکن ACM در انتخاب شعار رسمی هواداران برای رختکن تیم آث میلان تأثیر داشته اند. توکن ACM را می توان برای سه هدف اصلی استفاده کرد: حاکمیت (سهم داشتن در تصمیمات باشگاه فوتبال)، پاداش (بر اساس تعامل) و استیکینگ (در آینده، توکن ها را می توان برای به دست آوردن توکن های غیرمثلی استیک کرد).

توکنومیک پروژه

توکن ACM دارای حداکثر عرضه ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن است که در حال حاضر ۳,۱۴۱,۱۷۲ توکن ACM در گردش است. از این تعداد، ۲,۰۰۰,۱۵۷ در ابتدا از طریق یک طرح پیش فروش بین طرفداران توزیع شد. در حال حاضر، توکن‌های ACM را می‌توان از طریق بازی در اپلیکیشن سوسیوس خریداری کرد یا به دست آورد. توکن‌های ACM در یک جدول زمانی مشخص به مدت شش سال منتشر خواهند شد، که در آن ۴ میلیون توکن در سال اول و ۳.۲ میلیون توکن در سال برای پنج سال آینده منتشر می‌شوند.

از آنجایی که بیشتر تعامل طرفداران با توکن ها از طریق نظرسنجی است، شبکه ACM از طریق فناوری بلاکچین ایمن می شود. یکپارچگی هر رأی از طریق عوامل بی شماری از جمله ارائه دهندگان پرداخت تأیید شده، مقررات حفظ حریم خصوصی داده ها و مشارکت با برندهای برتر تضمین می شود.

ACM یک توکن ارز دیجیتال کاربردی است که بر روی اتریوم ساخته شده است و قرارداد هوشمند برنامه ای است که بر روی بلاکچین اتریوم اجرا می شود و توسط پلتفرم پشتیبانی می شود. قراردادهای هوشمند امکان انعقاد روابط، معاملات و توافقات بین طرفین ناشناس را فراهم می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx