انکر (Ankr) خسارت کاربران را جبران می‌کند

انکر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

در ۱ دسامبر، انکر (Ankr) یک نقض امنیتی را در پروژه شناسایی کرد که توسط آن بازیگران بد (هکرها) قادر به دسترسی داخلی و سرقت توکن ها بودند. طبق گزارش این تیم، هکرها توانستند به کلید خصوصی توسعه‌دهنده دسترسی پیدا کنند و قرارداد هوشمند aBNBc، توکن ذخیره‌سازی نقدینگی BNB انکر را اصلاح کنند. این اصلاح به هکرها این قدرت را داد تا با استفاده از یک باگ بی نهایت، مقدار نامحدودی از توکن ها را ایجاد کنند. بیش از ۶۰ تریلیون توکن توسط هکرها ایجاد شد که سپس آن‌ها را به استیبل کوین USDC تبدیل کردند.

۵ میلیون دلار USDC از زنجیره هوشمند بایننس به اتریوم منتقل شد، سپس این تراکنش‌ها پرچم‌گذاری شدند، که به طور بالقوه به پروژه کمک بلقوه‌ای می‌کند. آنکر در گزارش خود خاطرنشان کرد که آنها “برای کاهش خسارات طرح های اضطراری خود را اجرا کردند و تریدها را محدود کردند. اقدامات اضافی برای ایمن کردن وجوه انجام شد، مانند استفاده از یک کلید جدید برای ایمن کردن قراردادهای هوشمند و به‌روزرسانی همه سیستم‌ها به منظور توقف موقت حرکت وثیقه اساسی (BNB). انکر در بیانیه ای گفت:

آنکر ۵ میلیون دلار BNB خریداری خواهد کرد و از آن برای جبران خسارت به ارائه دهندگان نقدینگی که به دلیل تخلیه استخرهای نقدینگی تحت تأثیر این سوء استفاده قرار گرفته اند، استفاده خواهد کرد.

آنکر می‌گوید فورا توکن‌های آسیب‌دیده را متوقف می‌کند و اشاره می‌کند که از یک اسنپ شات برای شناسایی ارائه‌دهنده نقدینگی تقلبی استفاده می‌کند. این پروژه با تأیید اینکه وجوه و دارایی‌های زیربنایی امن هستند، ترس کاربران را کاهش داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx