آوالانچ شاهد رشدهای چشمگیری بوده است

آوالانچ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 396 نفر

اکوسیستم آوالانچ (AVAX) از ابتدای سال ۲۰۲۳ رشد قابل توجهی را ثبت کرده است. بر اساس یک توییت، مصرف روزانه گاز در شبکه با نرخ نمایی در سال منتهی به امروز (YTD) افزایش یافته است.

یکی از دلایل این افزایش می تواند رشد تعداد قراردادهای هوشمند جدید باشد. طبق گزارش وبسایت دون آنالیتیکس (Dune Analytics)، آوالانچ در ماه ژانویه، رشد ۳۰ درصدی در قراردادهای جدید را تجربه کرد، در حالی که در ماه فوریه شاهد افزایش ۷۵ درصدی در تعداد قراردادهای هوشمند جدید بود.

از ابتدای سال، آوالانچ برای افزایش جذابیت شبکه خود، شراکت های چشمگیری را آغاز کرده است. در ماه ژانویه، با آمازون AWS دست به دست هم داد تا استفاده از فناوری بلاک چین را برای شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی ترویج کند. در اوایل این هفته، پس از اعلام همکاری با پلتفرم استریمینگ هندی Loco برای راه اندازی بازار بازی NFT، جهش عظیمی در چشم انداز GameFi داشت.

این معاملات با ارزش بالا منجر به افزایش شاخص‌های اجتماعی آوالانچ شد، زیرا در هفته گذشته منشن‌ها و مشارکت‌ها در پلتفرم‌های اجتماعی ۱۶ درصد افزایش یافت. هفته گذشته همچنین شاهد رشد اکوسیستم NFT آوالانچ بودیم. تا ۲۳ ژانویه، حجم معاملات NFT نسبت به روز گذشته ۵۵ درصد افزایش یافت و تعداد معاملات NFT نیز افزایش یافت.

آوالانچ

AVAX به کدام سمت خواهد رفت؟

داده‌های کوین مارکت کپ نشان داد که AVAX در ۱۳ ژانویه به پایین‌ترین حد خود رسید. AVAX در ۱۹ فوریه از مقاومت مشخص شده در ۱۹.۵۴ دلار عبور کرد، اما به سرعت آن را به عنوان حمایت آزمایش کرد. این می تواند یک سیگنال صعودی در کوتاه مدت باشد.

آوالانچ

شاخص قدرت نسبی (RSI) کاهش یافت اما همچنان بالاتر از مرز خنثی ۵۰ بود. خط واگرایی میانگین متحرک (MACD) تقریباً با خط سیگنال همپوشانی داشت و نشان می‌داد که پیش‌بینی حرکت بعدی AVAX دشوار است. AVAX شاهد رشد در بهره باز (OI) خود بود و با مسیر قیمت خود همسو شد. رشد OI به این معنی بود که پوزیشن‌‌های جدیدی باز می‌شد که می‌توانست در کوتاه‌مدت به رشد قیمت کمک کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx