فرصت‌های بزرگ در بولران پس از هاوینگ بیت کوین: ۳ آلت کوین برتر برای خرید

بولران
  • زمان مطالعه: ۶دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 413 نفر

هاوینگ بیت کوین که به زودی فرا می‌رسد، یکی از موردانتظارترین رویدادهای سال برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال است و دلایل خوبی هم برای این انتظار وجود دارد. چرخه‌های هاوینگ قبلی منجر به اوج‌گیری نجومی قیمت بیت کوین و همچنین رکوردهای جدید قیمتی در بولران ها شده است. بنابراین، طبیعی است که همه نگاه‌ها در حال حاضر به بیت کوین باشد. اما پدیده جالب دیگری نیز پس از هاوینگ رخ می‌دهد: قیمت آلت کوین های برتر به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد، زیرا به دنبال بیت کوین به سمت سطوح بالاتر حرکت می‌کند. در واقع، بسیاری از آلت کوین ها در ۱۲ ماه پس از هاوینگ، عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارند.

سه آلت کوین با پتانسیل افزایش قیمت بالا در بولران پس از هاوینگ

با توجه به صحبت‌های بالا، در اینجا سه ارز دیجیتال وجود دارد که پتانسیل افزایش قیمت بالایی در سال ۲۰۲۴ تا سال ۲۰۲۵ را دارند:

بازار گاوی

سولانا

در حالی که سولانا (Solana) از زمان افزایش بیش از ۹۰۰ درصدی ارزش خود در سال ۲۰۲۳ به طور قابل توجهی ساکن شده است، اما همچنان در سال ۲۰۲۴ با بیت کوین همگام است. در این سال، بیت کوین ۶۶ درصد افزایش یافته است، در حالی که سولانا ۶۷ درصد افزایش یافته است.

بخش زیادی از این موضوع به این دلیل است که سولانا اکنون به عنوان «اتریوم بعدی» شناخته می‌شود. همانطور که کتی وود از آرک اینوست (Ark Invest) در نوامبر گذشته اشاره کرد، سولانا در اساس نسخه ارزان‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر اتریوم است. بنابراین، درست همانطور که اتریوم یکی از برترین آلت کوین ها در چرخه هاوینگ قبلی بیت کوین بود، سولانا می‌تواند یکی از برترین آلت کوین ها در هاوینگ بعدی بیت کوین باشد.

سولانا

به این موضوع این را اضافه کنید که سولانا یک استراتژی قدرتمند کریپتویی موبایلی دارد و این ارز دیجیتال واقعا شانس دارد تا خود را در بولران پیش رو متمایز کند. بر خلاف رقبای خود، سولانا اکنون یک تلفن همراه بهینه شده برای ارزهای دیجیتال دارد. این موضوع فرصت‌های جدیدی را مانند توانایی دستیابی به سهم بسیار بزرگ‌تری از بازار بازی‌های کریپتویی فراهم می‌کند.

چین لینک

چین لینک (Chainlink) می‌تواند یک کاندیدای پنهان برای عملکرد بهتر از بیت کوین در ۱۲ ماه آینده باشد. بله، قیمت چین لینک تنها ۱۵ درصد در سال جاری افزایش یافته است، اما برای درک اینکه چقدر ممکن است در بولران افزایش یابد، باید به آن عمیق‌تر نگاه کنید.

چین لینک در خط مقدم یک روند مالی بلندمدت به نام توکن سازی دارایی های دنیای واقعی قرار دارد. شما ممکن است هنوز از این روند چیزی نشنیده باشید، اما بسیاری از نام‌های بزرگ در وال استریت، از جمله بلک راک، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی در جهان، اکنون به طور قاطع از آن حمایت می‌کنند. طبق گفته گروه مشاوره بوستون، توکنیزه‌کردن دارایی‌ها می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به فرصتی ۱۶ تریلیون دلاری در بازار تبدیل شود.

چین لینک

اگر چین لینک بتواند فقط بخش کوچکی از این فرصت بازار را به دست آورد، می‌تواند برای رشد شدید آن در آینده بسیار موثر باشد و البته دلایل زیادی برای این باور وجود دارد.

از یک سو، چین لینک در حال حاضر معتبرترین اوراکل داده در دنیای کریپتو است و داده‌های دنیای واقعی را برای قیمت‌گذاری دارایی‌های مالی ارائه می‌دهد. از طرفی، چین لینک در حال کار بر روی یک پروتکل بلاکچینی جدید (معروف به CCIP یا پروتکل تعامل‌‌پذیری زنجیره‌ای متقابل) برای اتصال بلاکچین‌ها است. این امر انتقال توکن‌های مالی توکنیزه شده را بین بلاکچین‌ها به طور یکپارچه بسیار آسان‌تر می‌کند.

سینگولاریتی نت

در نهایت، در سبد ارز دیجیتال خود برای یک ارز دیجیتال هوش مصنوعی با پتانسیل بالا، فضایی خالی نگه دارید. همانطور که کتی وود در گزارش «ایده‌های بزرگ» ۲۰۲۴ خود تأکید کرده است، فرصت‌های زیادی در تقاطع هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال وجود دارد. با توجه به شور و شوقی که در حال حاضر پیرامون هوش مصنوعی وجود دارد، عبور از این هیاهو می‌تواند دشوار باشد، اما یک ارز دیجیتال هوش مصنوعی که توجه من را به خود جلب کرده است، سینگولاریتی نت (SingularityNET) است.

برخلاف ChatGPT که بر هوش مصنوعی مولد تمرکز دارد، سینگولاریتی نت بر هوش مصنوعی عمومی (AGI) تمرکز دارد. این موضوع یک فرصت بسیار بزرگتر است و فرصتی است که می‌تواند به طور کامل قواعد بازی را برای بشریت تغییر دهد.

سینگولاریتی نت

نام توکن به “the technological singularity” اشاره دارد – زمانی که یک کامپیوتر واحد از تمام بشریت با هم باهوش‌تر می‌شود. (نگران نباشید – SingularityNET در حال کار بر روی نوعی خیرخواهانه از AGI است که بشریت را به بردگی نمی‌گیرد.)

در حالی که سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتال هوش مصنوعی با ریسک بالایی همراه است، دو فاکتور وجود دارد که به نظر می‌رسد سینگولاریتی نت را حداقل کمی کم‌خطرتر می‌کند. یکی اینکه تیم پشت سینگولاریتی نت، به رهبری محقق هوش مصنوعی بن گورتزل، در سطح جهانی اعتبار دارند. دوم اینکه، قیمت فعلی یک توکن AGIX تنها $ ۰.۲۴۳۳ دلار است. به نظر می‌رسد این قیمت بسیار ارزانی برای ورود به دنیای هیجان‌انگیز هوش مصنوعی فوق هوشمند باشد.

بعد از هاوینگ بیت کوین: در بولران همه آلت کوین ها برابر نیستند

فقط به خاطر داشته باشید که هر بار که وارد دنیای آلت کوین ها می‌شوید، ریسک شما به طور چشم‌گیری افزایش می‌یابد. بنابراین، مراقب باشید که ریسک پذیری خود را چندان افزایش ندهید. اوضاع زمانی که به ارزهای دیجیتال در زمینه‌های نوظهور مانند توکنیزه کردن دارایی‌ها و هوش مصنوعی می‌رسد، حتی بسیار پرریسک‌تر می‌شود.

آلت کوین ها

با این حال، اگر به دنبال تنوع بخشیدن به سبد ارز دیجیتال خود با چند برنده بزرگ در بولران پس از هاوینگ هستید، سه نام می‌توانند در صدر لیست شما قرار بگیرند: سولانا، چین لینک و سینگولاریتی نت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx