صرافی BitMex از اضافه کردن رمز ارز Mycelium خبر میدهد

صرافی BitMex
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 433 نفر

بر اساس بیانیه‌ای، آرتور هیز، بنیان‌گذار صرافی BitMEX، پیش از راه‌اندازی محصول مبادله دائمی خود در روز سه‌شنبه، به ارائه‌دهنده زیرساخت بلاک چین Mycelium مستقر در استرالیا به صورت «مداوم» مشاوره داد.

Mycelium Perpetual Swaps که روی اتریوم لایه ۲ Arbitrum زندگی می‌کنند، در معرض کریپت‌های «تراشه آبی» با اهرم ۳۰ برابری قرار می‌گیرند و به آن‌ها اجازه می‌دهد در مقابل استخر نقدینگی پلتفرم معامله کنند.

Mycelium مستقر در بریزبن با پلتفرم مشتقات غیرمتمرکز Tracer DAO در اواخر هفته گذشته پس از رای‌گیری موفقیت‌آمیز پیشنهادی توسط اعضای سازمان غیرمتمرکز خودمختار Tracer ادغام شد. این حرکت به عنوان پیشروی برای عرضه محصولات مشتقات آینده از Mycelium توصیف شد.

صرافی Bitmex

معامله‌گران محصول دائمی می‌توانند به بازارهایی که شامل نشانه‌های حاکمیتی از Curve Finance (CRV) Frax (FXS) و Balancer (BAL) می‌شوند، دسترسی پیدا کنند. این ارائه دهنده میگوید، بازارهای اضافی برای بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لینک زنجیره ای (LINK) و uniswap (UNI) نیز فعال است و Mycelium را به عنوان بزرگترین ارائه دهنده دائمی ها در Arbitrum معرفی کرده اند.

سوآپ دائمی، برخلاف قراردادهای آتی سنتی، به معامله گران این امکان را می دهد تا در مورد قیمت آتی یک دارایی، بدون تاریخ انقضا، حدس و گمان کنند.

معامله گران ملزم به ارسال ۱۰۰٪ وثیقه به عنوان حاشیه نیستند، که این امکان را برای اهرم های چند برابری در قراردادهای خاص فراهم می کند. مارجین معمولاً به صورت رمزنگاری مشخص می شود.

محصولات مبادله دائمی از زمانی که BitMEX در سال ۲۰۱۶ پیشگام مشتقات رمزنگاری شد، محبوبیت خود را در کریپتو افزایش داده است.

این به دنبال اولین محصول مشتق پلتفرم، با نام “Perpetual Pools” در سال ۲۰۲۱ است که با نام تجاری Tracer، همچنین در Arbitrum راه اندازی شد.

استخرها با ایجاد توازن مجدد در پوزیشن های خرید و فروش و در عین حال تلاش برای محافظت از معامله گران در برابر انحلال ها عمل می کنند. Mycelium گفت که طی ۱۲ ماه گذشته، این محصول شاهد بیش از ۸۰۰ میلیون دلار حجم معاملات بوده است.

مشارکت آرتور هیز

سخنگوی به Blockworks گفت که هیز که پس از اعتراف به اتهامات وزارت دادگستری ایالات متحده مبنی بر نقض قانون رازداری بانکی خود را پایین نگه داشته است، همچنان به ارائه “مشاوره و پشتیبانی” به Mycelium ادامه می دهد.

هیز و بن دلو، بنیانگذار دیگر BitMEX به نقض قوانین ضد پولشویی ایالات متحده از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ متهم شدند.

یکی از موسسان صرافی BitMEX بیش از یک سال است که با تیم Tracer (اکنون Mycelium) کار می کند، یکی از سخنگویان به Blockworks گفت، جایی که او در مورد ایده های مربوط به مهندسی مالی بازخورد ارائه می دهد.

جزئیات بیشتری از دخالت وی ارائه نشد و درخواست اطلاعات بیشتر رد شد

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx