همکاری صرافی Crypto.com و ویزا

صرافی کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 506 نفر

راه اندازی کارت نقدی جدید کریپتو

صرافی کریپتو Blockchain.com با ویزا همکاری کرده است تا یک کارت اعتباری رمزنگاری را راه‌اندازی کند که در ابتدا فقط برای ساکنان ایالات متحده در دسترس است، که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از موجودی رمزنگاری یا پول نقد خود در هر جایی که کارت‌های نقدی ویزا پذیرفته می‌شوند، پرداخت کنند.

در اطلاعیه ۲۶ اکتبر، Blockchain.com فاش کرد که هیچ هزینه ثبت نام یا سالانه، هیچ کارمزد تراکنش وجود نخواهد داشت و کاربران ۱٪ از کل خریدهای خود را به صورت رمزنگاری به دست خواهند آورد.

در مصاحبه با یاهو فایننس، مدیر عامل Blockchain.com، پیتر اسمیت، گفت که کارت قبلاً ۵۰۰۰۰ نفر آن را در لیست انتظار امضا کرده بودند.
پس از این اعلامیه، رئیس بخش رمزنگاری ویزا، کوی شفیلد، اشاره کرد که پذیرش در سراسر جهان برای ادامه رشد پذیرش کریپتو ضروری است.این کارت توسط شرکت پرداخت مستقر در کالیفرنیا Marqeta، که به توسعه کارت ویزای رمزنگاری شرکت مالی رمزنگاری Swipe در سپتامبر ۲۰۲۰ کمک کرد.این اعلامیه به دنبال اخباری مبنی بر همکاری ویزا با صرافی کریپتو FTX برای عرضه کارت نقدی به ۴۰ کشور در ۷ اکتبر منتشر شد.

در ۲۵ اکتبر، رقیب اصلی ویزا، مسترکارت، با BitOasis، پلتفرم پیشرو ارزهای دیجیتال در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)، یک شراکت استراتژیک امضا کرد تا مجموعه‌ای از برنامه‌های کارت رمزنگاری را که برای تسهیل پذیرش دارایی‌های دیجیتال در جهان طراحی شده‌اند، راه‌اندازی کند.

مشتریان BitOasis می‌توانند کیف پول خود را به کارت جدید پیوند دهند و رمزارز را به فیات تبدیل کنند تا از شبکه تجاری جهانی مسترکاذت استفاده کنند، و انتظار می‌رود این کارت در اوایل سال ۲۰۲۳ راه اندازی شود.

بنیانگذار و مدیر عامل BitOasis، اولا دودین، پتانسیل زیادی برای پذیرش در این منطقه می بیند و خاطرنشان کرد:

این مشارکت به دنبال دور سرمایه گذاری ۳۰ میلیون دلاری سری B از BitOasis است که در اکتبر ۲۰۲۱ بسته شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx