خرید تتر از صرافی ارزینجا

خرید تتر
  • زمان مطالعه: 9دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 695 نفر

خرید تتر از صرافی ارزینجا | تتر یک ارز دیجیتال است که با نماد USDT شناخته می‌شود. این نوع ارز دیجیتال به عنوان استیبل‌کوین شناخته می‌شود و طبق قرارداد اولیه، هر توکن تتر به صورت فیزیکی با یک دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و همیشه ارزش آن برابر با یک دلار خواهد بود. به همین دلیل، تتر برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران، به عنوان یک سرپناه محکم در برابر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، شناخته می‌شود.

تتر در سال ۲۰۱۲ با نام مسترکوین معرفی شد و سپس در سال ۲۰۱۵ توسط صرافی بیت‌فینکس با نام USDT  به بازار عرضه شد. به عنوان یکی از ارزهای پایدار در بازار کریپتو، خرید تتر به عنوان اولین گام برای حرکت به سوی این بازار، توسط بسیاری از کاربران دنیای رمزارزها مد نظر قرار می‌گیرد.

 تتر (USDT) چیست؟

خرید تتر

تتر یک ارز دیجیتال است که با نماد USDT شناخته می‌شود

تتر (USDT) یک استیبل کوین است که خود نوعی ارز دیجیتال است و از مکانیسم‌های مختلف برای پایدار نگه داشتن ارزش خود استفاده می‌کند. سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در برابر نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال در امان باشند و در عین حال آماده ورود سریع به بازار باشند، از استیبل کوین‌ها استفاده می‌کنند.

تتر یک استیبل کوین با وثیقه فیات است که توسط یک ارز فیات مانند دلار آمریکا، دلار کانادا، یورو، یا ین ژاپن پشتیبانی می‌شود. USDT برای پر کردن شکاف موجود بین ارزهای فیات و رمزارزها ایجاد شد و در عین حال شفافیت، ثبات و هزینه‌های پایین را برای کاربران خود ارائه می‌کند. تتر با نسبت ۱:۱ به دلار آمریکا پیوند خورده است.

چگونه می‌توان تتر خرید؟

اگر قصد ورود به دنیای کریپتو و خرید و معامله ارزهای دیجیتال را داشته باشید، ممکن است به یک استیبل کوین مانند تتر نیاز پیدا کنید. ناگفته نماند که در حال حاضر می‌توانید در صرافی‌های داخلی مستقیما ریال خود را به ارزهای دیجیتال تبدیل کنید و برعکس. با این حال تتر کاربردهای دیگری نیز دارد که می‌تواند به کار خیلی از کاربران بازار کریپتو بیاید.

برای خرید تتر نیاز به حسابی در صرافی‌های ارزدیجیتال، انجام فرایند احراز هویت و واریز ریال به حساب شخصیتان است. این مراحل تقریبا در همه صرافی‌ها مشترک است و باقی فرایند نیز امر ساده‌ای است که در ادامه به آموزش آن می‌پردازیم.

jjv

اگر قصد ورود به دنیای کریپتو و خرید و معامله ارزهای دیجیتال را داشته باشید، ممکن است به یک استیبل کوین مانند تتر نیاز پیدا کنید.

خرید تتر از صرافی ارزینجا

صرافی ارزینجا یک پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال از نوع OTC (فرابورسی) است. کل فرایند خرید و فروش رمزارزها در ارزینجا، به لطف رابط کاربری ساده آن، بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. تنها کافی است تا مراحلی که در ادامه به آن می‌پردازیم را گام به گام انجام دهید.

ثبت نام کن

 نحوه ثبت نام در سایت ارزینجا بسیار ساده است.

ابتدا وارد سایت ارزینجا می‌شویم و روی کادر ورود/ثبت نام کلیک می‌کنیم.

شماره موبایل خود را در کادر وارد می‌کنیم.

سپس کد ورودی که برای ما ارسال شده است را وارد می‌کنیم.

حال به صفحه ثبت نام وارد می‌شویم. اگر در حال حاضر شرایط تکمیل حساب کاربری را ندارید می‌توانید روی گزینه‌‎ی بعدا تکمیل می‌کنم کلیک کنید. و اگر اطلاعات مدارک مورد نیاز برای احراز را دسترس دارید لطفا اطلاعات وارد شده را به‌صورت کامل و همانند شناسنامه تکمیل نمایید و در انتهای این صفحه قوانین و مقررات ارزینجا را تایید نمایید.

احراز کن

بنابر قوانین کشور، برای استفاده از خدمات صرافی‌های ارزدیجیتال داخلی ابتدا باید مدارک فرایند احراز هویت خود را تکمیل کنید. برای این کار فقط نیاز به کارت شناسایی خود، کارت بانکی و یک دست نوشته نیاز دارید.

هم اکنون می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، احراز هویت خود را در صرافی ارزینجا تکمیل کرده  و بدون هیچ‌گونه محدودیت اقدام به واریز ریال، سپس خرید و فروش و تبدیل بیش از ۵۰۰ رمزارز کنید. همچنین تیم پشتیبان ارزینجا آماده است تا در مدت زمان کمتر از ۳۰ دقیقه درخواست احراز هویت شما را تایید کند و سپس بلافاصله می‌توانید واریز ریال به حساب کاربری خود را شروع کنید.

قبمت تتر

خرید آسان تتر از صرافی ارزینجا

پرداخت کن

مراحل خرید ارز در صرافی ارزینجا در چند مرحله زیر خلاصه می‌شود.

۱افزایش اعتبار کاربری

جهت خرید از سایت ارزینجا پس از ورود به پنل کاربری، باید اعتبار کاربری خود را افزایش دهیم. روی افزایش اعتبار کلیک می‌کنیم.

۲افزایش اعتبار

کادر افزایش اعتبار برای ما نمایش داده می‌شود سپس روی گزینه افزایش اعتبار می‌رویم و مبلغ مورد نیاز را وارد کرده و شماره کارتی که قصد خرید از آن را داریم مشخص می‌کنیم. (در نظر داشته باشید که طبق قوانین، کارت بانکی می‌بایست به نام خود کاربر باشد).

۳گزینه پرداخت آنلاین را انتخاب کرده و به درگاه وصل می‌شویم. (هنگام افزایش اعتبار می‌بایست با آی پی ایران وارد شوید و فیلتر شکن خود را خاموش نمایید)

۴- انتخاب نوع معامله خرید

پس از افزایش اعتبار کاربری، جهت خرید از سایت ارزینجا به دو روش می‌توان اقدام نمود: گزینه سفارش جدید را انتخاب کنیم و یا روی گزینه کیف من کلیک می‌کنیم.

۵- پس از انتخاب کیف من روی گزینه خرید و فروش را انتخاب می‌کنیم و حال صفحه جدیدی باز شده که در آن قسمت نوع معامله خرید را مشخص می‌کنیم.

۶انتخاب نام ارز

در قسمت نوع ارز اسم ارز تتر را در جست و جوی ارزها وارد کنید.

۷مشخص کردن میزان و مبلغ جهت خرید ارز

مقدار عددی یا تومانی ارز را وارد می‌کنیم .

۸انتخاب گزینه پرداخت از اعتبار حساب کاربری

حال در قسمت چپ صفحه خلاصه‌ای از خرید وجود دارد که شامل این موارد می‌شود:  نام ارز درخواستی، قیمت هر واحد از آن ارز و مبلغ کسر شده از اعتبار حساب کاربری. گزینه پرداخت از اعتبار حساب کاربری را انتخاب می‌کنیم.

۹- در نهایت سفارش خرید با موفقیت ثبت می‌گردد و از طریق مشاهده وضعیت و یا گزینه تاریخچه می‌توان وضعیت سفارش خرید را بررسی کرد.

ارز دیجیتال تتر

برداشت کن

برداشت ارز از کیف پول ارزینجا با تکمیل موارد زیر انجام می‌شود.

  • ابتدا وارد پنل کاربری خود شده و روی گزینه “کیف من” کلیک می‌کنیم.
  •  در قسمت جستجو اسم ارز مد نظر خود (USDT) را وارد نمایید.
  •  به عنوان مثال تتر را وارد می‌کنیم و سپس روی گزینه برداشت کلیک کرده تا وارد صفحه برداشت شویم.
  •  در صفحه درخواست برداشت در قسمت نوع ارز نیز می‌توانید نام ارز مدنظر خود را انتخاب نموده و سپس مشخص کنید که ارز را به کجا انتقال می‌دهید، به یک کیف پول دیگر یا یک حساب کاربری دیگر در ارزینجا.

توجه داشته باشید که در زمان انتقال ارز به کاربران ارزینجا هزینه انتقال از شما کسر نمی‌شود و انتقال رایگان می‌باشد.

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx