کاردانو، فعال ترین رمزارز از نظر فعالیت توسعه‌دهندگان

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 384 نفر

داده‌ها نشان می‌دهد که کاردانو همچنان از نظر فعالیت‌توسعه‌دهندگان در صدر جدول قرار دارد. با اینحال قیمت این رمزارز اخیراً در بهترین وضعیت خود نبوده است.

کاردانو صدر نشین جدول فعالیت های توسعه دهندگان

طبق داده‌های شرکت تحلیلی سنتیمنت، ADA همچنان برترین کوینِ بازار از نظر فعالیت توسعه‌دهندگان است. «فعالیت توسعه‌دهنده» در اینجا با استفاده از میزان کاری که روی مخازن عمومی گیت‌‍‌هاب (GitHub) این رمزارز انجام شده، اندازه‌گیری می‌شود.

برخی از ردیاب‌ها فعالیت را با استفاده از تعداد کل کامیت‌ها (commit‌) در مخزن GitHub اندازه‌گیری می‌کنند، اما این رویکرد ممکن است کاملاً دقیق نباشد زیرا فورک‌های هر پروژه (اساساً یک کپی از کل کد) نیز شامل همان تعداد commit‌های اصلی خواهد بود. با وجود اینکه توسعه دهنده دوم مسئول هیچ یک از آن کارها نیست.

به همین دلیل، اندیکاتور سنتیمنت کامیت‌ها را محاسبه نمی کند، بلکه تعداد رویدادهای گیت‌‍‌هاب در مخزن کد را حساب می کند. یک رویداد می‌تواند از طریق چندین اقدام در پروژه رخ دهد، مانند ایجاد یک کامیت، ایجاد یک مشکل و فورک کردن یک مخزن.
با استفاده از این روش، چیزهایی مانند فورک ها تنها به عنوان یک رویداد جدید به حساب می آیند، و بنابراین نمایش دقیق تری از فعالیت توسعه دهنده واقعی قابل مشاهده است. در اینجا جدولی وجود دارد که ارزهای دیجیتال برتر در بازار را بر اساس میزان کاری که روی پروژه های مربوطه انجام می شود نشان می دهد:

بررسی کاردانو

جدول فعالیت توسعه‌دهندگان

همانطور که داده های بالا نشان می دهد، فعالیت ۳۰ روزه توسعه دهندگان کاردانو در بالاترین میزان قرار دارد و به طور میانگین حدود ۴۴۴.۱ رویداد را مشاهده می کند. فعال‌ترین پروژه بعدی، پولکادات (DOT) است که متریک فعالیت توسعه‌دهندگان برای آن، ۴۰۹.۷ رویداد است.

کوزاما (KSM)، کازماس (ATOM) و دیسنترالند (MANA) به ترتیب در رده‌های سوم، چهارم و پنجم قرار دارند. جالب اینجاست که فعالیت توسعه دهندگان اتریوم در حال حاضر تنها در رتبه ششم قرار دارد.

به طور کلی، فعالیت بالای توسعه دهندگان نشانه تعهد توسعه دهندگان به پروژه است و می تواند به عنوان نشانه ای از پتانسیل طولانی مدت رمزارز باشد. در حالی که کاردانو اخیراً از نظر قیمت چندان خوب عمل نکرده است،این کریپتو هنوز از نظر فعالیت توسعه دهندگان برای مدتی پادشاه بوده است. این تعهد از سوی توسعه دهندگان می تواند یک سیگنال مثبت برای سرمایه گذاران ADA باشد و ممکن است بر قیمت در سال آینده منعکس شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx