فیدلیتی متاورس خود را راه‌انداری می‌کند

ورود فیدلیتی به متاورس
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1279 نفر

فیدلیتی وارد متاورس می‌شود

اگرچه بازار نزولی ارز دیجیتال پر از نوسان است، تحلیل فاندامنتال تصویر متفاوتی را نشان می‌دهند. در حالی که احتمالاً بزرگترین اخبار قبل از کریسمس از روسیه منتشر شد، زمانی که رئیس کمیته مالی کنگره گفت که این کشور قصد دارد تجارت بین المللی بیت کوین و کریپتو را در ژانویه قانونی کند، اتفاقات زیادی در خاک ایالات متحده نیز در حال رخ دادن است. غول سرمایه گذاری ایالات متحده فیدلیتی (Fidelity Investments)، که مجموعاً ۴.۵ تریلیون دلار دارایی را مدیریت می کند، اخیراً چندین درخواست ثبت اختراع مرتبط با ارزهای دیجیتال را به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ارسال کرده است. همانطور که برنامه ها نشان می دهند، فیدلیتی قصد دارد به مشتریان خود در یک متاورس مبتنی بر رمزنگاری خدمات سرمایه گذاری ارائه دهد.

فیدلیتی سه درخواست ثبت اختراع در ۲۱ دسامبر در رابطه با محصولات و خدمات وب۳، از جمله یک بازار NFT و یک پلتفرم معاملات ارز دیجیتال در متاورس ثبت کرده است. علاوه بر این، درخواست های ثبت اختراع شامل یک سرویس توصیه برای مشاوره سرمایه گذاری و برنامه ریزی مالی در متاورس است. فیدلیتی با هدف ارائه اطلاعات در دنیای متاورس در مورد سرمایه گذاری در املاک مجازی و همچنین خدمات معاملات ارزهای دیجیتال، خدمات جمع آوری کمک های خیریه، بیمه عمر و مستمری، و همچنین برنامه های بازنشستگی و خرید سهام پا به این حوزه گذاشته است.

قابل ذکر است، برنامه های فیدلیتی خدمات سرمایه گذاری برای صندوق های سرمایه گذاری متقابل و صندوق های بازنشستگی را در متاورس هدف قرار داده‌اند. با این حال، طبق معمول، پتنت ها بسیار کلی هستند. بر این اساس، به اینکه آیا این غول سرمایه گذاری، قرار است با متاورس‌های موجود همکاری کند یا خیر و این که کدام متاورس منظورشان است، هیچ اشاره ای نکرده است. بنابراین جای سوال است که آیا فیدلیتی راه غول‌های سرمایه‌گذاری دیگری مانند جی پی مورگان را دنبال می‌کند که در ماه فوریه یک سالن مجازی در دیسنترالند برای تبلیغ شبکه بلاک چین اختصاصی Onyx خود افتتاح کرد. از طرفی Union Bank of India سندباکس را برای میزبانی از متاورس خود انتخاب کرده است.

قابل توجه است که فیدلیتی امسال بازار نزولی را به چالش کشید و از فرصت بوجود آمده برای گسترش سبد سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال خود استفاده کرد. علاوه بر اختراعات اخیر، فیدلیتی در طول سال نسبت به ارزهای دیجیتال دیدگاه صعودی داشته است. Fidelity Digital Assets  پس از ارائه تنها ابزار سرمایه گذاری بیت کوین برای مدت طولانی، صندوق شاخص اتریوم خود را در ماه اکتبر راه اندازی کرد. یک ماه پیش، فیدلیتی یک پلتفرم رمزنگاری را برای مشتریان کوچک خود معرفی کرد که در آن مشتریان می‌توانند پس از افتتاح حساب کارگزاری در فیدلیتی بدون پرداخت کمیسیون، بیت‌کوین و اتریوم بخرند و بفروشند.

فیدلیتی در حالی که با مشکلات نظارتی در ایالات متحده مواجه بود، در ماه آوریل شروع به ارائه قابلیت سرمایه گذاری وجوه بازنشستگی در ارزهای دیجیتال کرد. کارمندان می توانند تا ۲۰٪ از پس انداز خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کنند، اگرچه کارفرمایان آنها می توانند سقف های پایین تری را تعیین کنند. در زمان انتشار ای، قیمت بیت کوین به ۱۶۸۱۷ دلار رسید و در شش روز گذشته در یک بازه قیمتی کوچک معامله می‌شود.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

                                                           نمودار روزانه قیمت بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx