تحلیل چین لینک | پیش بینی قیمت LINK

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 450 نفر

چین لینک (LINK) یک اوراکل بلاکچینی است که در واقع به نحوی داده‌های دنیای واقعی را وارد عرصه بلاکچین و دنیای کریپتوکارنسی‌ها می‌کند. به واسطه این کاربرد، پروژه‌های بسیاری، بخصوص آن‌هایی که در حوزه دیفای فعالیت می‌کنند، به این کاربرد نیاز خواهند داشت. از آنجایی که اوراکل‌ها یک فناوری کاربردی محسوب می‌شوند همیشه تقاضا برای استفاده از آن‌ها وجود دارد. چین لینک نیز یکی از پروژه‌هایی است که با نام‌های مختلفی همکاری دارد و این همکاری‌ها تقاضا را برای توکن LINK بالا می‌برند که در کل امری صعودی (بولیش) است. در این مقاله با تحلیل چین لینک همراه ما باشید.

یک نگاه کلی به نمودار لینک

تحلیل چین لینک

تحلیل چین لینک در دید بلند مدت

با وجود کاربرد و تقاضای بالا، توکن لینک یک سال گذشته را در یک کانال رنج سپری کرده است. کف این کانال در حدود قمیت ۵ دلار واقع شده و سقف آن در حدود ۹.۵ دلار قرار گرفته است. ارتفاع این کانال یک تغییر قیمت ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد که خود رقم چشمگیری است اما در دید بلند مدت همین کانال عریض می‌تواند برای قیمت بسیار تعیین کننده باشد. بدین صورت که با خروج قیمت از هرسمت کانال، حرکت کلی می‌تواند به همان سمت متمایل شود.

تحلیل چین لینک در نمودار ۴ ساعته

تحلیل چین لینک

تحلیل چین لینک در نمودار ۴ ساعته

قیمت لینک در اواسط ماه ژوئن یک ریزش شارپ را به همراه بازار کریپتو تجربه کرد. بعد از این ریزش، قیمت یک کف سازی مناسب را در حدود ۵ دلار تکمیل کرد و در یک روند صعودی شروع به بالا رفتن کرد. در زمان نگارش مقاله لینک در حدود قیمت ۶.۵ دلار معامله می‌شود. یک محدوده بسیار مهم در نمودار لینک در حدود قیمت ۶.۴ دلار است. محدوده‌ای که با خط روند کف کانال صعودی و البته میانگین متحرک با دوره زمانی ۱۰۰ هم پوشانی دارد. اگر چین لینک بخواهد حرکت خود را طبق الگوی رفتاری خود در گذشته تکمیل کند، انتظار داریم که تا محدود مذکور پایین بیاید. بعد از رسیدن به این محدوده قیمت می‌تواند برای لمس سقف کانال و محدوده مقاومتی ۸.۴ دلار (باکس قرمز) گام بردارد.

از سوی دیگر، ریزش بازار همیشه جزئی از احتمالات است. در صورت ریزش قیمت و شکست محدوده قدرتمند ۶.۴ دلار، لینک می‌تواند تا حمایت اصلی خود در حدود ۵.۵ دلار پایین بیاید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx