SportFi چیلیز: اکوسیستم جدید دنیای توکن های هواداری

قیمت چیلیز
  • زمان مطالعه: ۴دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 397 نفر

چیلیز (Chiliz)، پروژه توکن های هواداری، از راه‌اندازی اکوسیستم SportFi خبر داد. SportFi اکوسیستمی است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه های کاربردی غیرمتمرکز (dApps) هوادار محور را بسازند و در عین حال از آن‌ها در برابر نقض مالکیت فکری و کلاهبرداری محافظت کند.

این اکوسیستم از سوی چیلیز چین (Chiliz Chain)، یک پلتفرم فین تک که سوسیوس دات کام (Socios.com) را تامین می‌کند، معرفی شده است. سوسیوس، یک شبکه تعامل و پاداش هواداری است که به علاقه‌مندان به ورزش اجازه می‌دهد تا به روش‌های نوآورانه با تیم‌ها و باشگاه‌های مورد علاقه خود در تعامل باشند.

اکوسیستم SportFi چیلیز چیست؟

طبق این اعلامیه، SportFi چیلیز به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه های کاربردی هوادار محور بسازند، راهکارهای نوآورانه را کشف و تجربیات منحصربه‌فردی خلق کنند. این اعلامیه می‌افزاید که امکانات SportFi چیلیز بی‌پایان است و توسعه دهندگان دارای آزادی نامحدودی در آزمایش و ایجاد نوآوری هستند.

SportFi

اعلامیه‌ی راه‌اندازی اکوسیستم SportFi در تاریخ ۲۷ اکتبر در یک تاپیک X منتشر شد.

علاوه بر این، به عنوان بخشی از تعهد چیلیز به محافظت از کاربران و شرکای خود، این شرکت اعلام کرد که چیلیز چین نیز یک ویژگی لیست سیاه را معرفی خواهد کرد که قول می‌دهد شرکت‌کنندگان را از نقض مالکیت فکری، تهدیدات و کلاهبرداری محافظت کند.

در همین حال، تیم های ورزشی حرفه‌ای برای انتشار توکن های خود در چیلیز چین از طریق سوسیوس صف کشیده‌اند. از جمله این تیم ها، تاتنهام از لیگ برتر انگلیس است که در اوایل اکتبر عرضه توکن هواداری (FTO) را برای توکن رسمی هواداری SPURS خود راه‌اندازی کرد.

به عنوان یادآوری، چیلیز توکن CHZ خود را در اکتبر ۲۰۱۸ به عنوان بخشی از فعالیت خود بر روی پلتفرم بلاکچینی سوسیوس منتشر کرد. خبر راه اندازی SportFi چیلیز تاثیر مثبتی بر قیمت ارز چیلیز داشته است. در حال حاضر، قیمت لحظه ای توکن CHZ برابر با $ ۰.۱۱۲۷۵۶ است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته -۳.۴۶% تغییر را نشان می‌دهد.

جمع بندی

راه‌اندازی اکوسیستم SportFi چیلیز یک تحول مهم برای صنعت ورزش و سرگرمی است. SportFi به توسعه‌دهندگان امکان ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز هوادار محور می‌دهد و در عین حال از آن‌ها در برابر نقض مالکیت فکری و کلاهبرداری محافظت می‌کند. این امر منجر به تجربیات بهتر برای هواداران و فرصت‌های جدید کسب درآمد برای تیم ها و باشگاه های ورزشی خواهد شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx