چین در حال بررسی بلاک چین برای تجارت انرژی است

چین در حال بررسی بلاک چین برای تجارت انرژی است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 423 نفر

بر اساس سند سیاستی که جمعه گذشته منتشر شد، اداره انرژی چین (CEA) پلتفرم های تجارت برق مبتنی بر بلاک چین را برای تسهیل تجارت برق بین واحدهای تولید برق مستقل و شبکه های دولتی و ملی بررسی خواهد کرد. به گفته IEEE یا موسسه مهندسین برق و الکترونیک، ویژگی تغییر ناپذیر فناوری بلاک چین می تواند اندازه گیری شفاف و قابل اعتماد برق و اثبات تراکنش ها را ارائه دهد. CEA، یک آژانس دولتی می باشد که مسئول تدوین سیاست انرژی زیر نظر کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی (NDRC) است. به گفته CEA این سیاست امکان تولید و ذخیره‌سازی برق در میزان کوچک و متوسط را بررسی می‌کند.

شرکت نرم افزاری چینی Insigma Hengtian Software در ماه جولای گفت که استان یوننان در جنوب غربی کشور قراردادی را برای ارائه یک سیستم تجارت برق مبتنی بر بلاک چین منعقد کرده است. یوننان سرشار از منابع انرژی آبی است و پر از نیروگاه های آبی کوچک است. قبل از ممنوعیت چین، ماینرهای ارزهای دیجیتال به دلیل فراوانی انرژی و هزینه‌های ارزان این استان را ترجیح می‌دادند.
خشکسالی و گرمای اخیر در حال حاضر به تامین برق چین آسیب وارد کرده است. در چند هفته گذشته، استان سیچوان با قطع برق شدید صنعتی و مسکونی دچار بحران شدیدی شده است. یکی از دلایل اصلی این است که خشکسالی باعث تخلیه مخازن محلی و کاهش بیش از نیمی از ستون برق منطقه، یعنی انرژی آبی شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx