کوین بیس به مشتریان نهادی خود خدمات استیکینگ می دهد

صرافی کوین بیس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 400 نفر

ارائه خدمات استیکینگ اتریوم برای مشتریان سازمانی کوین بیس

مشتریان سازمانی صرافی کوین بیس که در ایالات متحده قرار دارند، اکنون می توانند در پلتفرم این صرافی خدمات استیکینگ اتریوم دریافت کنند.

در یک پست وبلاگی که امروز توسط این صرافی منتشر شد، نوشته شده است: «مشتریان می‌توانند یک کیف پول بسازند، تصمیم بگیرند که چقدر می خواهند استیک کنند، و از صفحه دارایی های اتریوم خود اقدام به اسیتک اتریوم کنند.»

استیکینگ به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا با سپرده گذاری دارایی های دیجیتال خود در یک استخر دارایی، سود ببرند. استیکینگ به نقدینگی و امنیت اکوسیستم بلاک چین کمک می کند. اغلب در مقایسه با یک حساب پس‌انداز با بازده بالا، سرمایه‌گذاران می‌توانند در برخی از پلتفرم‌ها بیش از ۲۰ درصد سود سالانه کسب کنند.

اما این سرمایه گذاری بدون خطر نیست. استیکینگ اغلب از سرمایه‌گذاران می‌خواهد که رمزارزهای خود را نزد شخص ثالثی به نام «Custodian» ذخیره کنند. بعد از استیکینگ این دارایی ها عملا در اختیار Custodian ها قرار می گیرد. در اوایل سال جاری، سرمایه‌گذاران شاهد ورشکستگی Custodian هایی مانند; وویجر و سلسیوس بودند. این شرکت ها به دلیل سقوط ترا متحمل میلیاردها دلار ضرر شدند.

بنا بر گزارش کوین بیس “حفظ امنیت سرمایه مشتری بالاترین اولویت ما است.” این سازمان افزود که تمام این دارایی های در کیف پول سرد نگهداری می شوند و از امنیت بالایی برخوردارند.

اسیتک چگونه انجام می شود

استیکینگ تنها در بلاک چین هایی امکان پذیر است که از مکانیسم اجماع اثبات سهام استفاده می کنند. فرآیند استیکینگ شرکت کنندگان در شبکه را (Staker) مجبور می کند تا مقدار معینی از توکن های خود را “قفل کنند”. همین موضوع، استیکرها را از رفتارهایی که ممکن است شبکه را به خطر بیندازند و در نتیجه قیمت را پایین بیاورند، منع می کند.

در حال حاضر، اتریوم در حال گذار از یک سیستم اثبات کار به یک سیستم اثبات سهام است. به این معنی که هر دو فرآیند اعتبار سنجی به طور همزمان اجرا می شوند. انتظار می‌رود که این انتقال که با نام «مرج» شناخته می‌شود; در ماه سپتامبر اتفاق بیفتد و در از آن به بعد فرآیند توقف استخراج اتریوم شروع می شود. تا زمانی که شبکه کاملا بر اساس اثبات سهام کار کند.

کاربران کوین بیس همچنین قابلیت استیکینگ رمزارزهایی مانند سولانا، پولکادات، کازماس، تزوس، سلو و… را دارند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx