ایاس چیست ؟

ایاس چیست ؟
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 461 نفر

ایاس چیست

ایاس (EOS) توکن بومی شبکه اصلی EOSIO است که نوعی فناوری بلاک چین است که خود را به عنوان یک سیستم عامل غیرمتمرکز قرار می دهد. در عمل، این به معنای ارائه مجموعه‌ای از ابزارها و خدمات لازم برای توسعه‌دهندگان بلاک چین برای ساخت و مقیاس‌سازی برنامه‌های غیرمتمرکز است.

اولین وایت پیپر شبکه در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و تیم یک ICO یک ساله را اجرا کرد که بیش از ۴ میلیارد دلار سرمایه گذاری را تضمین کرد. این یکی از بزرگترین رویدادهای تامین مالی جمعی در تاریخ رمزارزها است، به طوری که EOSIO اکنون یکی از بزرگترین بازارهای کل سیستم های بلاک چین را در اختیار دارد.

EOS چگونه کار می کند؟

هدف ایاس ایجاد یک بلاک چین غیرمتمرکز است که می تواند تراکنش ها را فوق سریع و رایگان پردازش کند و همچنین از قراردادهای هوشمند پشتیبانی کند.

EOS با ارائه خدمات خارج از جعبه مانند ذخیره سازی ابری، احراز هویت کاربر و میزبانی سرور تلاش می کند تا به عنوان یک سیستم عامل عمل کند. این قرار است توسعه dApps را فوق العاده ساده و کارآمد کند. برای استفاده از بلاک چین و منابع EOS، توسعه‌دهندگان باید توکن‌های EOS را نگه دارند – برای استفاده از EOS نیازی به پرداخت هزینه ندارند، فقط باید مقداری سکه برای دسترسی به آن نگه دارند.

در برخی موارد، EOS شبیه اتریوم است. هر دوی آنها قادر به میزبانی dAppهایی هستند که با استفاده از قراردادهای هوشمند ساخته شده اند. اما یکی از تفاوت‌های اصلی این است که EOS برای پردازش هزاران تراکنش در ثانیه ساخته شده است در حالی که اتریوم قادر به پردازش ۱۵ تراکنش در ثانیه است. EOS این امکان را فراهم می کند زیرا یک لایه اضافی در بالای اتریوم اضافه می کند و مشکلات مقیاس پذیری را حل می کند. با این حال، این همچنین به این معنی است که ارزش بازار EOS به طور دائم با اتریوم مرتبط است.

مزایای کلیدی EOS چیست؟

مقیاس پذیری: همانطور که قبلاً ذکر شد، ایاس برای توسعه dApps در مقیاس صنعتی طراحی شده است. این بسیار مقیاس پذیرتر و کاربرپسندتر است (همراه با یک جعبه ابزار وب برای توسعه رابط و رابط های خودتوصیف) از آنچه می توان با بلاک چین های فعلی به دست آورد.
رایگان برای همه: هدف این پلتفرم این است که توسعه دهندگان را قادر سازد تا برنامه های کاربردی ایجاد کنند که دسترسی به آن برای کاربران بلاک چین رایگان است و مزایای پلتفرم را برای همه باز کند.

توکن ابزاری: توکن بومی EOS یک توکن کاربردی است، به این معنی که هم پهنای باند و هم فضای ذخیره‌سازی در بلاک چین را به دارندگان می‌دهد که متناسب با کل سهام است (به عنوان مثال، داشتن ۱٪ از توکن‌های EOS امکان استفاده تا ۱٪ را می‌دهد. از پهنای باند بلاک چین).
مشکل گاز را حل می کند: EOS توان عملیاتی بالای BitShares و Graphene را با قابلیت های قرارداد هوشمند شگفت انگیز اتریوم ترکیب می کند و همچنین مشکل قیمت گاز را حل می کند. بنابراین، به طور خلاصه، رایگان و سریعتر و مقیاس پذیرتر از هر بلاک چین دیگر مبتنی بر اتریوم است.

تیم پشت EOS

EOS زاییده فکر دن لاریمر، مردی است که استیم را زنده کرد، یک بلاک چین اجتماعی که به کاربران برای به اشتراک گذاری محتوا پاداش می دهد، و BitShares، یک پلت فرم مبادله غیرمتمرکز و همتا به همتا برای تجارت ارزهای دیجیتال بدون خروج از بلاک چین.

Block.one شرکتی است که نرم افزار EOS را نگهداری می کند. این سازمان دارای کارمندان و مشاوران در بسیاری از کشورهای جهان است و دفاتر اصلی آن در هنگ کنگ، بلکسبورگ، ویرجینیا و لس آنجلس قرار دارند. نرم افزار EOS تحت مجوز نرم افزار منبع باز MIT منتشر شده است و Block.one 10 درصد از توکن های EOS را در اختیار دارد.

EOS چیست؟ خلاصه مقدمه و پتانسیل آینده ان

بسیاری از شرکت‌ها برای حل مشکلات مقیاس‌پذیری از اتریوم به شبکه EOSIO مهاجرت کرده‌اند. به عنوان یکی از بسیاری از راه حل های زنجیره جانبی که در بلاک چین اتریوم اجرا می شود، EOSIO به عنوان یک گزینه کاملاً گرد و خارج از جعبه متمایز می شود. EOS، توکن ابزار بومی، استخراج نمی‌شود، بلکه برای منابعی مانند پهنای باند و ذخیره‌سازی معامله می‌شود و برای پرداخت هزینه‌های تراکنش استفاده می‌شود. به همین دلیل است که همه تراکنش ها در EOSIO رایگان هستند.

در حالی که EOS ICO به شبکه وضعیتی شبیه به افراد مشهور داده است، این پروژه به اندازه کافی مورد انتقاد قرار گرفته است، برخی از شکاکان حتی وضعیت “بلاک چین” نرم افزار را زیر سوال برده اند (البته حامیان EOS با پاسخی قوی بازگشته اند).

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx