نئو چیست؟

نئو چیست؟
  • زمان مطالعه: 16دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 544 نفر

نئو چیست

نئو به طور گسترده ای به عنوان پاسخ چین به اتریوم در نظر گرفته می شود. هر دو ارز دیجیتال از قراردادهای هوشمند استفاده می کنند، اما NEO از بلاک چین منحصر به فرد خود برای بهبود شبکه اتریوم استفاده می کند.

NEO خود را به عنوان شبکه توزیع شده برای اقتصاد هوشمند تعریف کرده است. منظور ما از اقتصاد هوشمند، دارایی های دیجیتال با هویت دیجیتال است که توسط قراردادهای هوشمند پشتیبانی می شود. حقایق جالب درباره NEO NEO اولین بار در سال ۲۰۱۶ در غرب با نام Antshares ظاهر شد.

NEO از تحمل‌کننده خطای بیزانسی (bDFT) برای اجماع بلاک چین استفاده می‌کند – این یک پروتکل اصلاح‌شده اثبات سهام است. ۶۱۱۹ BTC در ICO 2016 NEO جمع آوری شد و ۱۰۰ میلیون توکن NEO ایجاد کرد. ۵۰٪ از توکن های NEO در ICO فروخته شد و ۵۰٪ دیگر در شورای NEO توزیع شد. NEO با دستیابی به ارزش بازار ۵ میلیارد دلاری تا پایان سال ۲۰۱۷ به ۲۰ ارز دیجیتال برتر راه یافت.

به طور خلاصه، NEO یک ارز دیجیتال است که از قراردادهای هوشمند به راحتی قابل برنامه ریزی برای تسهیل تجارت بدون اعتماد دارایی های دنیای واقعی از طریق بلاک چین استفاده می کند. شبکه NEO چگونه طراحی می شود؟ شبکه NEO بر روی دو توکن ساخته شده است. NEO و neoGAS (GAS). توکن‌های NEO همه در طول رویداد پیدایش از قبل استخراج شدند.

توکنومیک نئو

این رمز ارز دارای سقف ۱۰۰ میلیون توکن است که برای ایجاد بلوک، مدیریت شبکه و هر گونه نیاز اجماع استفاده می شود. توکن GAS طوری طراحی شده است که به عنوان سوخت برای بلاک چین NEO عمل کند و به عنوان نوعی امنیت عمل کند. GAS از قبل استخراج نشده بود و برای استفاده برای تخصیص منابع و حفظ عملکرد روزانه بلاک چین طراحی شده است. همچنین برای پاداش دادن به کاربرانی که بلاک چین را حفظ می کنند، استفاده خواهد شد.

قراردادهای هوشمند

NEO بر اساس طراحی اتریوم برای ایجاد اقتصاد آینده استوار است. در اقتصاد مدرن، یکی از مشکلات کلیدی اعتماد است. از این گذشته، چگونه می توانید با کسی که به او اعتماد ندارید تجارت کنید؟

NEO و Ethereum هر دو تلاش کرده اند این مشکل را از طریق قراردادهای هوشمند حل کنند. اگر کاربران مایل به تبادل هستند، اولین دارایی های خود را دیجیتالی می کنند و آنها را به NEO تبدیل می کنند. سپس یک قرارداد هوشمند ایجاد می کنند که روی بلاک چین غیرمتمرکز ذخیره می شود. سپس معامله با مشخصات دقیق قرارداد انجام می شود.

این بدان معنی است که کل تجارت بدون دخالت مستقیم هیچ یک از طرفین انجام می شود. شما مجبور نیستید به شخص دیگری اعتماد کنید تا پایان معامله را متوقف کند زیرا بلاک چین آنها را مجبور به انجام این کار می کند.

مزیت برنامه نویسی NEO چیست؟

هر دو قرارداد هوشمند NEO و Ethereum با استفاده از زبان های برنامه نویسی ساخته می شوند.
تفاوت این است که اتریوم از زبان مادری خود به نام Solidity استفاده می کند.
قراردادهای هوشمند نئو را می توان به زبان سی شارپ و جاوا نوشت و کامپایل کرد. در آینده توسعه دهندگان همچنین از کاربران می خواهند که بتوانند قراردادهای هوشمند را در Python و Go بنویسند.
این به کاربران نئو اجازه می دهد تا یک توسعه دهنده را برای پروژه های دیگر استخدام کنند و همچنین می تواند قراردادهای هوشمند تولید کند. درصورتی که یک کاربر اتریوم فقط برای ایجاد قراردادهای هوشمند باید شخصی را استخدام کند.

NEO چگونه از هویت دیجیتال استفاده می کند؟

نئو همچنین از یک هویت دیجیتال برای کمک به محافظت از کاربران خود استفاده می کند. افراد و موسسات می‌توانند هویت دیجیتالی خود را به دست آورند و کاربران NEO فقط می‌توانند با طرف‌هایی که هویت دیجیتال تایید شده دارند معامله کنند. این به محافظت از کاربران در برابر کلاهبرداری کمک می کند و پیروی NEO با قوانین بین المللی را آسان تر می کند. NEO در مقابل بیت کوین: سکه ها چگونه مقایسه می شوند؟ NEO چگونه با بیت کوین مقایسه می شود؟ تفاوت های کلیدی چیست؟ برای مقایسه سر به سر ما به زیر مراجعه کنید

NEO چگونه ساخته می شود؟

مانند اکثر ارزهای دیجیتال، نئو توسط جامعه خود ایجاد می شود. برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، NEO بر اساس مفهوم اثبات سهام بیزانسی است، برخلاف اثبات سهام یا اثبات کار سنتی. هنگامی که بیت کوین ایجاد می شود به این دلیل است که ASIC های استخراج کننده تراکنش های پیچیده ای را حل می کنند که بلاک های بیشتری را به بلاک چین اضافه می کند. سپس با بیت کوین پاداش می گیرند.

برخلاف بیت کوین، کاربران نئو بر اساس تعداد سکه هایی که دارند به جای استفاده از رایانه هایشان برای حل تراکنش ها، پاداش دریافت می کنند. در عوض، هر توکن NEO به عنوان نوعی سهم در بلاک چین عمل می کند.

neoGAS چیست و چگونه به عنوان پاداش استفاده می شود؟

هر بار که یک بلوک جدید ایجاد می شود، به کاربران با neoGAS پاداش داده می شود.

این اتفاق تا زمانی که GAS به سقف ۱۰۰ میلیون سکه برسد ادامه خواهد داشت. سپس دارندگان NEO با بخشی از کارمزد تراکنش پاداش خواهند گرفت.

بلوک های جدید با چه سرعتی در بلاک چین NEO تولید می شوند؟

هر ۱۵ تا ۲۰ ثانیه یک بلوک جدید تولید می شود و در حدود یک سال ۲ میلیون بلوک تولید می شود.
با این سرعت، حدود ۲۲ سال دیگر به سقف ۱۰۰ میلیون گاز خواهد رسید. لازم به ذکر است که برای اینکه معامله گران بتوانند گاز GAS دریافت کنند، NEO آنها باید در کیف پول شخصی نگهداری شود و نه در صرافی.

چه چیزی باعث افزایش قیمت NEO می شود؟

مانند همه ارزهای دیجیتال، NEO تمایل دارد بقیه بازار را دنبال کند. اگر شاهد کاهش قیمت بیت کوین باشید، باید انتظار داشته باشید که NEO و سایر آلتکوین ها ضربه بخورند زیرا معامله گران هراس می کنند و سعی می کنند دارایی های خود را قبل از ضرر بفروشند. مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، NEO نسبتاً بی ثبات است. باید انتظار داشته باشید که فراز و نشیب های چشمگیری را ببینید.

توجه رسانه ها به قیمت های NEO  نیز به شدت تحت تأثیر توجه رسانه ها قرار گرفته است. زمانی که NEO (در آن زمان به عنوان Antshares شناخته می شد) برای اولین بار در سرفصل های غربی قرار گرفت، تنها یک صرافی به نام Bittrex وجود داشت که آلتکوین را از آن خریداری می کرد. این منجر به عجله برای خرید آن شد و قیمت از پشت بام رانده شد.
هر گونه افزایش قیمت ناشی از سرفصل‌ها معمولاً دوره‌ای از اصلاح را پشت سر می‌گذارد زیرا معامله‌گران درگیر سود گرفتن و کاهش ارزش توکن هستند.

پایگاه کاربر اصلی NEO کجاست؟

پایگاه کاربر اصلی NEO در چین است. این بدان معنی است که این ارز به شدت تحت تأثیر اخبار آن منطقه است. اگر علاقه مند به تجارت در NEO هستید، باید مراقب تحولات چین و هرگونه مقررات دریافتی از سوی دولت چین باشید.
اگر NEO هرگز با مقامات چینی شریک شود، باید انتظار داشته باشید که یک جهش بزرگ در ارزش مشاهده کنید. با این حال، ارز دیجیتال بانکی چین (CBDC) که به سرعت در حال توسعه است، به احتمال زیاد رقیب NEO است.

آیا احتمال تنظیم NEO وجود دارد؟

مانند Monero و Dash، نئو نیز احتمالاً نسبت به هر مقرراتی مقاوم است. در موارد Monero و Dash، این به این دلیل است که خود ارزها ناشناس ماندن را تشویق می کنند، که از نظر تئوری از کاربران محافظت می کند. در مورد نئو نود هاا آشکارا تمایل خود را برای همکاری با مقامات اعلام کرده اند.

این ممکن است باعث شود که دولت چین با همدردی بیشتری به موضوع آنها نگاه کند.
محرک های کلیدی نئو وضعیت بازار در چین و هرگونه مقررات در آن منطقه خواهد بود. به خصوص اینکه آیا کسب و کارهای چینی شروع به استفاده از NEO به عنوان راه حل استاندارد بلاک چین می کنند یا خیر.

چشم انداز قیمت برای NEO چیست؟

چشم انداز قیمت NEO کمی نامشخص است. در کوتاه مدت، باید انتظار داشته باشید که شاهد نوسانات باشید زیرا سفته بازان از عدم اطمینان پیرامون آینده ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. در میان مدت و بلندمدت، نتیجه بعید وجود دارد که دولت چین یک سرکوب کامل ارزهای دیجیتال را آغاز کند، در این صورت باید منتظر سقوط ارزش NEO باشید.

کارشناسان در مورد NEO چه می گویند؟

به طور کلی، کارشناسان دیدگاه مثبتی نسبت به آینده ارز دارند، اگرچه برخی نگرانی‌ها در مورد آسیب‌پذیری آن در برابر مقررات از سوی مقامات چینی وجود دارد. حکم یک سرمایه گذار فرشته در مورد آینده NEO «حرکت بزرگ برای NEO ایجاد یک اقتصاد کامل هوشمند است.

دارایی های دیجیتال، قراردادهای هوشمند و هویت دیجیتالی را در خود جای داده است که می تواند برای برنامه های کاربردی دنیای واقعی استفاده شود و در اقتصاد واقعی ادغام شود.
چین می‌تواند (و ممکن است) نامزدی برای اولین برنامه کاربردی و یکپارچه‌سازی در دنیای واقعی باشد.» برایان ایوانز، سرمایه‌گذار فرشته، مشاور و بشارت‌دهنده بلاک چین، دیگر کارشناسان از ممنوعیت ICO‌ها در چین نگران هستند. برایان ایوانز پیشنهاد کرده است که آینده NEO به پذیرش ICOهای چینی بستگی دارد.

ممنوعیت اخیر توسط بسیاری به عنوان یک مشکل بزرگ در آینده برای NEO و سایر ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است.
با این حال، NEO آشکارا اقداماتی را انجام داده است تا اعلام کند که می‌خواهد با دولت چین همکاری کند و در بلندمدت منافع آنها در ایجاد یک اقتصاد هوشمند است.

مدیر عامل NEO چه می گوید؟

مدیر عامل نئو، دا هونگفی نیز به طور غیر منتظره ای آینده روشنی را برای این ارز دیجیتال می بیند. دا هانگفی در مصاحبه اخیر با سارا تران از Blockchain.News گفت: «پیش بینی شده ترین نقطه عطف قطعا Neo3 است.

ما قبل از پایان سال جاری شبکه آزمایشی Neo3 را راه‌اندازی می‌کنیم و قصد داریم شبکه اصلی را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ منتشر کنیم.
Neo3 یک پیاده‌سازی قوی به سمت پلتفرم دارایی دیجیتال است که توان عملیاتی بالا، ثبات و امنیت افزایش یافته، یک سیستم قرارداد هوشمند بهینه‌سازی شده و یک زیرساخت پر از ویژگی‌ها را برای تقویت پذیرش توسعه‌دهندگان و سرعت بخشیدن به نوآوری‌های بلاک چین در سطح سازمانی ارائه می‌کند.» Da Hongfei. ، مدیر عامل NEO

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx