تحلیل و بررسی وضعیت توکن کرو فایننس CRV

کرو فایننس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 411 نفر

داده‌های IntoTheBlock، یک پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین، نشان داد که CRV، توکن اصلی صرافی غیرمتمرکز پیشرو، کرو فایننس، در ماه گذشته از انباشت قابل توجه نهنگ‌ها برخوردار بوده است. طبق گزارش این پلتفرم، آدرس‌های نهنگی که بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون CRV دارند، حدود ۱۰.۲ میلیون توکن CRV را به مجموعه‌های خود اضافه کردند. تنها در چهار روز گذشته، این دسته از نهنگ ها چهار میلیون توکن CRV به مجموعه خود اضافه کردند.

دارایی آنها در ۳۰ روز گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است. دارایی آدرس‌هایی که بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار دارند، در همان بازه زمانی، ۹ درصد افزایش یافته است. آیا این رشد انباشت نهنگ در ۳۰ روز گذشته، تاثیری بر قیمت توکن داشته است؟

بررسی قیمت

طبق داده‌های CoinMarketCap، توکن کرو فایننس در زمان انتشار با قیمت ۱.۱۵ دلار معامله شد. تحت تأثیر رکودی که در ماه گذشته بازار عمومی را تحت تأثیر قرار داده است، قیمت هر CRV در آن دوره ۱۴ درصد کاهش یافت. این کاهش پس از رشد ۴۱ درصدی قیمت در طی رالی چهار هفته‌ای قیمت توکن در ماه جولای رخ داد.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت کِرو ۶ درصد رشد کرد. شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) پس از شکست در حفظ سطح حمایت خنثی ۵۰، در حدود ۴۸ ایستاد. شاخص جریان پول توکن (MFI) در یک روند صعودی در ۶۶ قرار گرفت. بنابراین، نشان دهنده افزایش تدریجی فشار خرید برای این توکن است.

نگاهی به موقعیت واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) این موضوع را تایید کرد. یک متقاطع صعودی در ۳۱ آگوست رخ داد، بنابراین، احتمال شکست به سمت شمال در کوتاه مدت افزایش یافت.

کرو فایننس در ماه گذشته

بر اساس داده های Dune Analytics، حجم معاملات ماهانه در کرو فایننس از ماه می به طور مداوم کاهش یافته است. پایان ماه آگوست با حجم معاملات ۵.۸ میلیارد دلار؛ حجم معاملات در این DEX تنها در سه ماه بیش از ۷۵ درصد کاهش یافت.

علاوه بر این، طبق داده های Token Terminal، درآمد روزانه در شبکه از ماه می به طور پیوسته کاهش یافته است. در ۱۸۰ روز گذشته، درآمد روزانه در شبکه ۵۷ درصد، در ۹۰ روز گذشته ۵۹ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۲ درصد کاهش یافته است. درآمد روزانه کرو فایننس تا ۳۱ اوت ۲۷۰۰۰ دلار بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx