مونته نگرو اعلام کرد استرداد دو کوان زمان‌بر خواهد بود

دو کوان
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 536 نفر

مونته نگرو اعلام کرد استرداد دو کوان زمان‌بر خواهد بود

دادستانی که روی پرونده دو کوان، مدیر عامل شرکت ترافم لبز را به اتهام جعل پاسپورت در مونته نگرو تحقیق می کند، نشان داده است که او به زودی مسترد نخواهد شد. این مقام قضایی به رسانه های کره جنوبی گفت که مقامات مونته نگرو قصد دارند ظرف یک ماه دو کوان را متهم کنند و احتمال تحویل او به کشورهای دیگر در مدت بازداشت را رد کرد.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از دادستانی که بر روی پرونده یکی از بنیانگذاران ترافرم لبز که اخیراً در مونته نگرو دستگیر شد، گزارش داد، ممکن است مدتی طول بکشد تا روند استرداد دو کوان آغاز شود.

هاریس شابوتیچ روز دوشنبه در مصاحبه ای در پودگوریتسا، پایتخت مونته نگرو، اظهار داشت: محکومیت قضایی جنایاتی که در حوزه قضایی مونته نگرو رخ داده است، اولویت مقامات این کشور کوچک بالکان است. شابوتیچ مسئول تحقیقات محلی علیه دو کوان به اتهام جعل اسناد است. مدیر اجرایی شرکت پشتیبان شکست خورده استیبل کوین terrausd و ارز دیجیتال لونا در ۲۳ مارس هنگام تلاش برای سوار شدن به پروازی به مقصد دبی با استفاده از پاسپورت جعلی کاستاریکا بازداشت شد.

کوان دو هیونگ، همانطور که نام کامل او به زبان کره ای است، پس از عزیمت به سنگاپور در آوریل ۲۰۲۲، درست قبل از فروپاشی دو ارز ust و لونا ناپدید شد. او سپس به صربستان گریخت، جایی که بنا به گزارش‌ها، شرکت جدیدی را ثبت کرد، تا اینکه سرانجام به کشور همسایه مونته نگرو رسید.

دادستان با رد گزارش‌های قبلی رسانه‌ها مبنی بر اینکه ذوکوان قبلاً کیفرخواست صادر شده است، خاطرنشان کرد که اتهامات جعل در حال انجام تحقیقات است. پس از ۷۲ ساعت بازداشت اولیه، دادگاه مونته نگرو این اقدام را به ۳۰ روز تمدید کرد. هاریس شابوتیچ ادامه داد: هدف این است که دو کوان را در آن دوره متهم کنیم. وی افزود: نمی دانیم وضعیت پس از صدور کیفرخواست چگونه پیش خواهد رفت، اما آنچه مشخص است این است که امکان تحویل ۳۰ روزه بازداشت شده وجود ندارد.

کره جنوبی، ایالات متحده و سنگاپور همگی در تلاش هستند تا استرداد دو کوان را تضمین کنند. در حالی که شابوتیچ از گفت‌وگوی جزییات درباره این موضوع خودداری کرد، زیرا تصمیم‌گیری درباره درخواست‌ها به عهده دادستانی نیست، او تاکید کرد که بررسی پرونده گذرنامه جعلی در اولویت قرار خواهد گرفت و خاطرنشان کرد:

«تنها پس از پایان تعقیب این پرونده می توانیم به مرحله بعدی برویم. ما علاقه ای به موضوع استرداد نداریم.»

طبق قانون مونته نگرو، در صورت محکوم شدن به جعل اسناد رسمی، دو کوون ممکن است تا پنج سال زندان محکوم شود. شابوتیچ در مصاحبه ای که در دفتر دادستانی منطقه در پودگوریتسا انجام شد، گفت: «اگر ظرف ۳۰ روز اتهامات را مطرح کنیم، دادگاه تصمیم خواهد گرفت. دو کوان در حال حاضر در بازداشتگاه اسپوژ در نزدیکی پایتخت مونته نگرو نگهداری می شود.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx