شکل گیری الگوی فنجان در جفت ارز ETH/BTC

شکل گیری الگوی فنجان در جفت ارز ETH/BTC
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1094 نفر

اتریوم هفته‌ها قبل از تاریخ راه‌اندازی ادغام، یک الگوی صعودی کلاسیک در برابر بیت‌کوین (ETH/BTC) ایجاد کرده است.

توکن بومی اتریوم اتر (ETH); پس از پایین آمدن سطح محلی ۰.۰۴۹ در ۱۳ ژوئن، ۴۰ درصد در برابر بیت کوین (BTC) جهش کرده است. با توجه به اینکه اکنون جفت ETH/BTC به بالاترین حد دو ماهه رسیده است; بر اساس یک الگوی تکنیکال کلاسیک می تواند در هفته های آینده وارد یک رالی قیمتی شود.

اتریوم الگوی فنجان را تشکیل می دهد

به طور خاص، ETH/BTC از ۱۸ جولای در حال تشکیل یک “فنجان” در نمودارهای تایم فریم پایین خود است. الگوی فنجان و دسته معمولاً زمانی ظاهر می‌شود که قیمت کاهش می‌یابد; و سپس در حالتی که به نظر می‌رسد یک ریکاوری U شکل است; که شبیه یک «فنجان» به نظر می‌رسد; باز می‌گردد. در همین حال، بهبود منجر به یک حرکت عقب نشینی می شود، که در آن روند قیمت در داخل یک کانال نزولی به نام “دسته” کاهش می یابد.

نمودار ETH/BTC زیر یک الگوی صعودی مشابه را نشان می دهد.

شکل گیری الگوی فنجان در جفت ارز ETH/BTC

ETH/BTC 4H

قابل ذکر است که این جفت ارز در حال حاضر در محدوده دسته پایین تر معامله می شود اما می تواند به سمت مقاومت خط گردن نزدیک به ۰.۰۷۱ BTC باز گردد. پس از آن، شکست قاطع فنجان و دسته بالاتر از سطح گردن می‌تواند ETH/BTC را به ۰.۰۷۲ برساند که ۱۲.۷۵ درصد نسبت به قیمت امروز بیشتر است. به گفته سرمایه گذار کهنه کار تام بولکووسکی، میزان موفقیت الگوی جام و دسته در رسیدن آن به هدف سود  ۶۱ درصد است.

عامل ادغام

همچنین الگوی صعودی برای ETH/BTC ; از انتقال شبکه اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS)  (ادغام) که برای اواسط سپتامبر در نظر گرفته شده است، نیرو می‌گیرد. در همین حال، مایکل ون د پوپ، تحلیلگر بازار، می گوید که اتر بر بیت کوین می تواند به دلیل هیاهوی ادغام با افزایش شتاب در هفته های آتی، روند صعودی بیشتری داشته باشد. در مقابل، طیف خطراتی در به‌روزرسانی Merge شامل مشکلات فنی احتمالی، تاخیر یا حتی یک هارد فورک قیمت اتریوم را بحث‌برانگیز است. مانند، یک باگ زنجیره اتریوم که در طول ارتقای شبکه در سال ۲۰۲۰ رخ داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx