گوگل شمارش معکوس “مرج” اتریوم را اضافه کرد

مرج
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 397 نفر

سام پادیلا، توسعه‌دهنده Google Cloud، جمعه اعلام کرد که ساعت شمارش معکوس مرج اتریوم در موتور جستجوی گوگل فعال است. جستجو برای «ادغام اتریوم» اکنون یک ساعت شمارش معکوس بومی به همراه میزان هش، سختی و دشواری ادغام فعلی را نشان می‌دهد.

این افزوده سطحی را که کریپتو در آن شرکت‌های FANG نفوذ کرده و تعداد چشم‌ها به “مرج” را نشان می‌دهد. علاقه به “مرج” در چند هفته گذشته افزایش یافته است، به طوری که گوگل پیش بینی کرده است که در روزهای آینده نیز افزایش خواهد یافت.

کدام کشور ها به مرج علاقه بیشتری دارند؟

کشورهایی که بیشتر به The Merge علاقه مند هستند، لوکزامبورگ، سنت هلنا، سنگاپور، مقدونیه شمالی و لیتوانی هستند. بالاترین کشور اروپایی سوئیس با رتبه ۷ است، در حالی که چین و ایالات متحده به ترتیب در جایگاه ۱۷ و ۱۸ قرار دارند.

افزایش علاقه همچنین توسط Padilla که پیشگام توسعه ادغام با گوگل بود، کمک کرد. در پاسخ به Sassal، Padilla توضیح داد که او این ایده را آغاز کرد و “تیم جستجو و آزمایشگاه ها در داخل” ویژگی جستجو را ایجاد کردند.

وقتی ادغام اتریوم کامل شد، پانداهای مصور به سبک واقعی گوگل ادغام می‌شوند. پانداها نیز هر روز به هم نزدیک‌تر می‌شوند تا زمانی که The Merge رخ دهد. پاندا جزء اصلی شناخته شده فرهنگ میم ادغام اتریوم است.

میم از خرس سیاه برای نشان دادن لایه اجرا و خرس سفید به عنوان لایه اجماع استفاده می کند. ادغام زمانی اتفاق می‌افتد که خرس‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا یک پاندای جنگنده ایجاد کنند.

مرج

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx