آموزش احراز هویت بایننس ؛ وریفای اکانت Binance چگونه است؟

احراز هویت صرافی بایننس
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2119 نفر

احراز هویت صرافی بایننس

صرافی بایننس یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ تأسیس شد. این صرافی تمرکز زیادی بر معاملات آلتکوین‌های مختلف دارد. بایننس معاملات کریپتو به کریپتو را در بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، دوج کوین (DOGE) و بایننس کوین ارائه می دهد. در این مقاله نحوه احراز هویت صرافی بایننس را به شما آموزش خواهیم داد.

تاریخچه صرافی بایننس

بایننس در سال ۲۰۱۷ توسط چانگ پنگ ژائو (Chengpeng Zhao)، یک کارآفرین، سرمایه گذار و مهندس نرم افزار معروف ایجاد شد. او این صرافی را در ماه جولای آغاز کرد و در عرض شش ماه، این صرافی به یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان تبدیل شد. صرافی بایننس که عمدتاً برای معاملات کریپتو به کریپتو شناخته شده است ( معاملات بین یک جفت ارز دیجیتال) دارای کمترین کارمزد تراکنش‌های ارز دیجیتال است. نقدینگی بالایی دارد و به کاربرانی که در BNB (توکن ارز دیجیتال بومی صرافی) پرداخت می‌کنند، تخفیف می‌دهد. بایننس با استانداردهای بالای ایمنی و امنیت و معماری چند لایه ، توان پردازشی بالایی را با ظرفیت پردازش حدود ۱.۴ میلیون سفارش در ثانیه ارائه می‌کند. در سال ۲۰۱۹، صرافی بین المللی بایننس در ایالات متحده به دلیل نگرانی های نظارتی ممنوع شد. این صرافی Binance.US را افتتاح کرد. این شعبه جدید صرافی با مقررات ایالات متحده و سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مطابقت دارد.

صرافی بایننس

مزایای احراز هویت در صرافی بایننس

با احراز هویت و تأیید اکانت در صرافی بایننس، مزایای زیادی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، در صورت بلاک شدن اکانت، امکان برداشت ارزهای دیجیتال از آن وجود دارد. اگر حساب کاربری دچار مشکلی شده و یا بلاک شده باشد، با ارسال پیام به پشتیبانی صرافی، امکان برداشت موجودی از حساب را به طور موقت باز می‌کنند تا کاربر بتواند ارزهای خود را برداشت کند. در صورت انجام احراز هویت کاربر، مشکلی برای او پیش نمی‌آید و می‌تواند به راحتی از همان حساب خود در صرافی برای ترید و مبادله ارزها استفاده کند. حالت عادی و بدون احراز هویت در بایننس، به کاربران امکان برداشت دو بیت کوین در روز فراهم می کند. با این حال، تازه ترین تغییرات در بایننس، برخی از حساب های کاربری را محدود کرده و سقف برداشت بیت کوین را به نیم تا پنج صدم بیت کوین کاهش داده است که میزان بسیار کمی است. با داشتن اکانت وریفای شده در بایننس، می توانید تا صد بیت کوین (که مبلغ قابل توجهی است) را برداشت کنید.

شرکت در عرضه اولیه صرافی‌ها (IEO) در بایننس برای کاربرانی که هویت وریفای شده دارند، امکان پذیر است. با شرکت در لانچ پد (Lunchpad) بایننس و خرید ارز جدید با استفاده از بیت کوین، می توانید منتظر شدید تا آن ارز در لیست ارزهای بایننس قرار گیرد و در این زمان با قیمت بالاتری از آن فروش کنید. در IEO ها، قیمت ارزها به قیمت معامله در صرافی نزدیک است و می توانید از اختلاف قیمت برای کسب سود استفاده کنید. برای شرکت در IEO های بایننس، احراز هویت و وریفای بایننس لازم است.

لانچ پد صرافی بایننس

استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن صرافی بایننس

در صورتی که اکانت شما در بایننس وریفای شده باشد، می توانید بدون هیچ نگرانی از اپلیکیشن بایننس استفاده کنید. با استفاده از یک VPN و تغییر آدرس IP، می توانید احراز هویت خود را با موفقیت انجام دهید. به عبارت دیگر، شما نیازی به استفاده از یک آدرس IP ثابت در صرافی ندارید و با تغییر آدرس IP، می توانید به راحتی ادامه کار خود را در بایننس انجام دهید. البته لازم به ذکر است که برخی کشورها برای کاربران ممنوع است و بهتر است قبل از استفاده از بایننس، قوانین مربوط به کشور خود را بررسی کنید. با احراز هویت از طریق بایننس، نگرانی از مسدود شدن اکانت به خاطر ورود از IP ایران یا کشورهایی که استفاده از بایننس برای کاربران ممنوع است، وجود ندارد. در صورتی که کاربر کد فاکتور دو عاملی ۲FA یا Authenticator را فراموش کند، اپلیکیشن را از گوشی خود حذف کند، گوشی موبایلش را سرقت یا گم کند، نمی تواند به اکانت خود وارد شود. برای ورود به اکانت، نیاز به کد تایید دو مرحله ای دارد که توسط Google Authenticator روی گوشی ثبت شده است. با این حال، امکان بازیابی اکانت در این شرایط وجود دارد.

اپلیکیشن صرافی ارزینجا

چطوری در صرافی بایننس احراز هویت کنیم؟

برای احراز هویت در صرافی بایننس سه روش زیر را می‌توان استفاده کرد. این سه روش به صورت زیر هستند:

می‌توانید با ارائه مشخصات خود، اگر در خارج از ایران اقامت دارید، وریفای اکانت بایننس خود را انجام دهید. در کشورهایی که تحریم بایننس نیستند، مانند کشورهای اروپایی، می‌توان با کارت شناسایی، پاسپورت یا حتی گواهینامه‌ی رانندگی، اکانت بایننس خود را ایجاد کرد. استفاده از این روش به عنوان روشی برای احراز هویت بایننس، توصیه شده است. البته در برخی کشورها، مانند آلمان، محدودیت‌های دیگری نیز وجود دارد؛ به عنوان مثال باید مالیات پرداخت کنید.

در صورتی که شما آشنایی در خارج از کشور دارید، توصیه نمی شود که از این روش برای ورود به اکانت بایننس استفاده کنید. اما در صورتی که شخصی قابل اعتماد و مقیم در یکی از کشورهایی که تحت تحریم بایننس نیستند را می شناسید، می توانید مشخصات اکانت خود از جمله نام کاربری، گذرواژه و کد تایید دو مرحله ای را به او بدهید. در این صورت، او می تواند اکانت شما را با نام خود وریفای کند و در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانید از او کمک بگیرید. اما توصیه نمی شود که تمامی اطلاعات اکانت خود را به یک شخص دیگر بدهید، زیرا با دسترسی کامل به اکانت شما، او می تواند به راحتی کد تایید دو مرحله ای را دریافت کرده و در هر زمان که بخواهد به حساب شما دسترسی پیدا کند. این موضوع می تواند باعث سرقت موجودی ارزهای شما شود.

توصیه می‌شود که برای احراز هویت در بایننس از روش احراز هویت توسط خودتان با استفاده از مشخصات لازم استفاده کنید. در این روش، شما مشخصات خود را در اختیار هیچکس دیگری قرار نمی‌دهید و تمامی مراحل احراز هویت را خودتان انجام می‌دهید. در صورتی که به کمک نیاز دارید، می‌توانید از شخصی که قبلاً این کار را انجام داده راهنمایی بگیرید. در این روش، شما تنها مراحلی مانند ارسال ویدئو، ارسال عکس و تکمیل مشخصات را خودتان انجام می‌دهید و به کسی وابسته نیستید. بنابراین، اگر مراحل دریافت کد تایید دو مرحله‌ای Google Authenticator را انجام دهید، به راحتی می‌توانید به اکانت خود دسترسی پیدا کنید و در صورت نیاز به بازیابی آن، نیازی به مراجعه به شخص دیگری نخواهید داشت.

مراحل احراز هویت در بایننس

برای تأیید حساب خود در صرافی بایننس، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

  • وارد حساب بایننس خود شوید.
  • روی گزینه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و از منوی کشویی “Identification” را انتخاب کنید.
  • کشور محل اقامت خود و نوع مدرک شناسایی که برای تایید استفاده می کنید را انتخاب کنید.
  • یک عکس از مدرک شناسایی خود، مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود را آپلود کنید.
  • برای تایید هویت خود یک سلفی بگیرید.
  • اطلاعات شخصی مورد نیاز، از جمله نام کامل، تاریخ تولد و آدرس خود را وارد کنید.
  • برای تکمیل فرآیند تأیید احراز هویت، دستورات وبسایت بایننس را دنبال کنید.

هنگامی که اطلاعات خود را ارسال کردید، بایننس درخواست شما را بررسی می کند و به شما اطلاع می دهد که آیا تایید شده اید یا خیر. ممکن است چند روز طول بکشد تا فرآیند تأیید تکمیل شود. پس از تأیید حساب شما، می‌توانید به محدودیت‌های برداشت بالاتر و سایر ویژگی‌های پلتفرم دسترسی داشته باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
mohadese
mohadese
7 ماه ها قبل

من از سایت aria****o وریفای بایننس رو انجام دادم و قیمتشون هم نسبت به همه سایت ها مناسب تر بود

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx