خرید بایننس کوین (BNB) Binance Coin

خرید بایننس کوین فروش بایننس کوین BNB قیمت بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5038 نفر

BNB بایننس کوین چیست؟

بایننس که در جولای ۲۰۱۷ راه اندازی شد، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در سطح جهان بر اساس حجم معاملات روزانه است. بایننس قصد دارد صرافی‌های ارز دیجیتال را در خط مقدم فعالیت‌های مالی در سطح جهان قرار دهد. جدا از اینکه بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است، اکوسیستم کاملی از عملکردها را برای کاربران خود راه اندازی کرده است. شبکه بایننس شامل زنجیره بایننس، زنجیره هوشمند بایننس، آکادمی بایننس، کیف پول تراست و پروژه‌های تحقیقاتی است که همگی از فناوری بلاک چین برای ارائه امور مالی عصر جدید به جهان استفاده می‌کنند. BNB بخشی جدایی ناپذیر از عملکرد موفقیت آمیز بسیاری از پروژه های فرعی بایننس است.

BNB مخفف عبارت “Build and Build” است. BNB ارز دیجیتالی است که به اکوسیستم زنجیره بایننس و کوین اصلی BNB Beacon Chain و BNB Smart Chain انرژی می‌دهد. BNB علاوه بر تامین سوخت تراکنش ها در زنجیره بایننس، همچنین به عنوان یک توکن حاکمیتی عمل می کند. مالکیت بایننس کوین برای مشارکت در حاکمیت غیرمتمرکز زنجیره بایننس مورد نیاز است. پیشرفت های بیشتری برای بایننس کوین نیز اعلام شده است، از جمله ارتقاهای فنی برای تحقق تمرکززدایی بیشتر. انتظار می رود چنین پیشرفت هایی به نفع کاربران، توسعه دهندگان و پروژه های این جامعه باشد.

بایننس کوین در ابتدا به‌عنوان توکنی روی بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شد. و پس از مدتی به بلاک چین اختصاصی صرافی بایننس منتقل شد. ارز بایننس کوین در ابتدا برای پرداخت کارمزد در صرافی بایننس مورد استفاده قرار می‌گرفت. در حقیقت کاربرانی که از این ارز استفاده می‌کردند، می‌توانستند کارمزد کمتری را در معاملات صرافی بایننس پرداخت کنند.

خرید بایننس کوین

BNB مخفف عبارت “Build and Build” و نماد توکن صرافی بایننس است

خرید بایننس کوین

بر خلاف خرید و فروش ارز های فیات مانند; دلار، یورو و.. رمزارز ها مانند بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین در صرافی های ارز دیجیتال معامله می شوند. صرافی های ارز دیجیتال پلتفرم های آنلاینی اند که مختص معامله رمزارزها می باشند. اگرچه بعضی از آنها خرید و فروش سهام های توکن شده کمپانی های مختلف راهم امکان پذیر کرده اند. برای خرید بایننس کوین کافیست در یکی از این صرافی ها حساب کاربری داشته باشید. اما امکان خرید بایننس کوین و دیگر رمزارز ها با ریال در این صرافی ها وجود ندارد. کاربران باید حساب بانکی معتبر خارجی داشته باشند یا از استیبل کوین ها استفاده کند. همچنین به دلیل تحریم ها خطراتی از جمله بلاک شدن حساب و از دست دادن دارایی ها کاربران ایرانی تهدید می کند. از این رو پیشنهاد می شود که برای خرید بایننس کوین و سایر رمزارز ها به یک صرافی معتبر داخلی مراجعه کنید.

خرید بایننس کوین در ایران

همانطور که پیش تر اشاره شد، امکان خرید و فروش بایننس کوین به وسیله ریال و حساب های بانکی ایرانی، در صرافی های بین المللی وجود ندارد. اما اصلا جای نگرانی نیست. طی چندین سال گذشته در کشور به دنبال استقبال روز افزون از حوزه کریپتو، صرافی های داخلی زیادی به ارائه خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخته اند. هر کدام از این صرافی ها خدمات مختلفی را ارائه می دهند و قاعدتا تفاوت هایی هم دارند، مانند; میزان کارمزد دریافتی، تعداد ارز پشتیبانی شده، سرعت در انجام تراکنش، سطح امنیت و…

صرافی ارزینجا سعی کرده است در تمام این موارد با همکاران خود رقابت کند; برای مثال معامله بیش از ۴۰۰ رمزارز را فراهم نموده است. برای خرید بایننس کوین و سایر رمزارز ها با کارمزد معاملاتی کمتر می توانید به صرافی ارزینجا مراجعه کنید. همه مراحل این کار بصورت آنلاین بوده و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی خرید ارز دیجیتال خود را انجام دهید. کافیست ;

  • به وب سایت ارزینجا مراجعه کنید
  • از قسمت ورود/ثبت نام یک حساب کابری ایجاد کنید
  • حساب کاربری ایجاد شده را با مدارک شناسایی خود احراز هویت کنید
  • با کارت های عضو شتاب و از طریق درگاه های پرداخت حساب کاربری خود را شارژ کنید
  • رمزارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و درخواست خرید خود را ثبت کنید

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر درمورد نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارزینجا به این لینک مراجعه کنید.

فروش بایننس کوین

انجام فرایند فروش ارز دیجیتال تفاوت خاصی با خرید آن ندارد. هر زمان که شما قصد فروش رمز ارز خود را داشته باشید میتوانید دوباره به حساب کاربری خود وارد شوید و برای فروش ارز خود در قبال ریال اقدام کنید. صرافی ارزینجا با بهترین نرخ و در سریع ترین زمان رمزارز شما را خریداری می کند.

سخن نهایی

اگر قصد خرید بایننس کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارید درک ریسک‌ها; مانند از دست دادن احتمالی کل پول سرمایه‌گذاری‌تان، بسیار حیاتی است. سرمایه‌گذاران باید با توجه به نوسانات شدید و ریسک‌های فراوان در بازار ارز دیجیتال; رویکردی سنجیده در مورد آن داشته باشند. همچنین موضوع امنیت در حوزه کرییپتو بسیار پررنگ است. اگر سرمایه شما رقم زیادی است سعی کنید برای نگه داری رمزارز خود از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx