میم توکن جدید با پشتیبانی ویتالیک بوترین ساخته شد

میم توکن
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 644 نفر

نانسن گزارش می دهد که ایده ویتالیک ببوترین برای ایجاد توکنی که برای کلاهبرداران و ربات ها مشکلاتی ایجاد می کند به واقعیت تبدیل شده است و تا حدودی داستان یک میم کوین محبوب دیگر را تکرار می کند.

فهرست این محتوا

THE Token

در ۱۵ اکتبر، بوترین توئیتی منتشر کرد و در آن پیشنهاد ایجاد یک پروژه رمزنگاری جدید با نام “THE Protocol” را داد، بنابراین هر زمان که ربات‌ها از عبارات شیلینگ رایج خود در توییتر استفاده می‌کنند، هر بار به “THE” اشاره می‌شود.

یک نفر واقعاً این ایده را دوست داشت و یک پروژه واقعی از ایده بوترین ایجاد کرد. قرارداد توکن برای $THE اندکی پس از توییت ایجاد شد و به شدت افزایش یافت و ۱۰۰۰٪ به ارزش آن افزوده شد. به روشی مشابه شیبا اینو، خالق توکن تصمیم گرفت که عادلانه باشد که مقداری «هزینه حق امتیاز» برای شخصی که ایده را تشکیل داده و به اشتراک گذاشته است، ارسال کند. ده درصد از کل عرضه THE بلافاصله پس از ایجاد برای ویتالیک بوترین منتقل شد.

خطرات بزرگ

۵۰ آدرس برتر غیر نهادی بیش از نیمی از THE را در اختیار دارند و تقریباً بلافاصله پس از انتشار در معرض آن قرار می گیرند. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بزرگ اتریوم نیز به این توکن تازه پدیدار شده حمله کردند. سرمایه گذاران محبوبی مانند “sisterofvitalik” و hxr.eth هر دو این توکن را خریدند. با این حال، برخی از آدرس‌های بزرگ با وجود عدم فروش فعال از سوی آدرس‌های برتر و دارندگان خرده‌فروشی، قبلاً دارایی خود را کاهش داده‌اند، که نشان می‌دهد معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در مواجهه با دارایی‌هایی مانند THE چقدر باید مراقب باشند. در حال حاضر، حدود ۴۱ میلیون توکن در یونی سواپ و MEXC در گردش هستند و پلتفرم های غیرمتمرکز به بزرگترین بازارهای توکن $THE تبدیل شده اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx