شبکه ریپل قابلیت قراردادهای هوشمند را اضافه می‌کند

شبکه ریپل
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 355 نفر

پس از ادعای یک کاربر توییتر مبنی بر اینکه شبکه پرداخت ریپل XRP، هیچ مورد استفاده‌ای ندارد، مت هامیلتون، کارشناس XRP، پاسخ داد. به گفته همیلتون، XRP به صورت روزانه برای پرداخت‌های بین‌المللی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و کسب درآمد از وب در کنار سایر موارد استفاده می‌شود.

ماه گذشته، ریپل اعلام کرد که راه‌حل تسویه حساب مبتنی بر رمزنگاری و نقدینگی درخواستی (ODL) این شرکت، شاهد رشد گسترده‌ای بوده است و اکنون در تعداد فزاینده‌ای از بازارهای پرداخت جهانی، از جمله آفریقا، اسرائیل، استرالیا، برزیل ، آرژانتین، بلژیک، سنگاپور، امارات و بریتانیا پشتیبانی می‌شود. همچنین در ماه نوامبر، مدیر ارشد فناوری ریپل، دیوید شوارتز، گفت که تعدادی NFT قبلاً در XRPL ساخته شده است.

همیلتون اضافه می کند که عملکرد NFT شبکه ریپل یک پایه مهم در توسعه قراردادهای هوشمند است. او ادامه می‌دهد:

” قابلیت‌های مورد نیاز (توکن‌های قابل تعویض، NFT، قابلیت چند امضایی، صرافی‌های غیرمتمرکز) همگی ساخته شده‌اند. اما بله، قراردادهای هوشمند نیز در حال توسعه هستند.”

در ماه اکتبر، یک پست وبلاگی از جامعه توسعه دهندگان ریپل اشاره کرد که شرکت در حال انجام تلاش برای آوردن قابلیت های قرارداد هوشمند به XRP Ledger (شبکه ریپل) است.

به گفته ریپل، شرکت توسعه بلاکچین پیرسیست تکنولوژی (Peersyst Technology) در حال آزمایش یک زنجیره جانبی سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) برای XRPL است. هدف پروژه این است که به توسعه دهندگان اتریوم (ETH) که به سالیدیتی، زبان برنامه نویسی اصلی برای نوشتن قراردادهای هوشمند در اتریوم عادت دارند، اجازه دسترسی و ساخت در شبکه XRPL را بدهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx