تبلیغ ارزهای دیجیتال برای کیم کارداشیان گران تمام شد

ارز دیجیتال کیم کارداشیان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1278 نفر

جریمه ۱.۳ میلیون دلاری کیم کارداشیان برای تبلیغ ارز دیجیتال

کمیسیون بورس اوراق بهادار (SEC) کیم کارداشیان را به دلیل تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی ارزهای دیجیتال ارائه شده توسط اتریوم مکس (EMAX) متهم کرد. در بیانیه ای در ۳ اکتبر، SEC  خاطرنشان کرد که کارداشیان در افشای مبلغی که برای تبلیغ EMAX دریافت کرده است، شکست خورده است. این ارز دیجیتال در رسانه ها جنجال برانگیخته است.

با این حال، هر دو طرف توافق کرده اند که پرونده را حل و فصل کنند، با پرداخت ۱.۲۶ میلیون دلار به عنوان جریمه به SEC.

در این بیانیه اشاره شده است که کارداشیان اتهامات وارده به خود را نپذیرفته یا رد نکرده است. بخشی از این جریمه شامل حدود ۲۶۰,۰۰۰ دلار به عنوان سود انحرافی و پیش داوری و ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار جریمه بود.

ممنوعیت تبلیغ ارزهای دیجیتال

در این مورد، SEC  مشخص کرد که کارداشیان برای انتشار پستی در حساب اینستاگرام خود در مورد توکن های  اتریوم مکس، ۲۵۰۰۰۰ دلار دریافت کرده است. او همچنین از ترویج هر گونه پروژه ارز دیجیتال برای سه سال آینده محروم شده است.

این مورد یادآوری می‌کند که وقتی افراد مشهور یا تأثیرگذار فرصت‌های سرمایه‌گذاری، از جمله اوراق بهادار و ارزهای دیجیتال را تأیید می‌کنند، به این معنا نیست که آن محصولات سرمایه‌گذاری برای همه سرمایه‌گذاران مناسب است. ما سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کنیم تا ریسک‌ها و فرصت‌های بالقوه یک سرمایه‌گذاری را با توجه به اهداف مالی خود در نظر بگیرند.

گفته می شود متهم پیوندی به وب سایت اتریوم مکس به اشتراک گذاشته است که سرمایه گذاران را در مورد نحوه تعامل با دارایی راهنمایی می کند.

مشارکت افراد مشهور در ارزهای دیجیتال

علاوه بر این، در دوره‌ای که سلبریتی‌ها به دلیل ترویج پروژه‌های ارز دیجیتال بدون اخطار مورد انتقاد قرار گرفتند، SEC  اشاره کرد که پرونده کارداشیان باید به عنوان نمونه باشد.

گوربیر گروال، مدیر بخش SEC گفت: “قوانین اوراق بهادار فدرال واضح است که هر فرد مشهور یا فرد دیگری که ارزهای دیجیتال را تبلیغ می کند باید ماهیت، منبع و میزان غرامتی را که در ازای ارتقاء دریافت کرده است را افشا کند.

جنسلر اضافه کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار تشخیص داد که کارداشیان قانون را نقض کرده است و مجازات های اعمال شده ناشی از بخش مالی سنتی در رابطه با قانون اوراق بهادار است. این مقام همچنین تأیید کرد که افراد مشهور دیگر، از جمله دی جی خالد، موسیقیدان و فلوید می ودر، بوکسور، قبلاً به دلیل تبلیغ ارزهای دیجیتال بدون افشای کامل متهم شده بودند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx