گرگ وال استریت درمورد بیت کوین و اتریوم هشدار داد

گرگ وال استریت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر

گرگ وال استریت به مردم هشدار داد که به دلیل نوسانات و خطرات موجود در این حوزه، فقط مقدار کمی از کل سبد خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند و گفت در حال حاضر تنها دو ارز دیجیتالی که سرمایه گذاران باید با آنها سر و کار داشته باشند، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) هستند.

بیت کوین را نادیده نگیرید

جردن بلفورت، معروف به گرگ وال استریت، ویدیویی به نام «رمزارزهای فعلی من» را آپلود کرد تا نظرات خود درمورد موضوعات داغ، مانند شکست FTX و اینکه “آیا اکنون زمان مناسبی برای ورود به بازار است” را بیان کند. او ادعا کرد که صرافی FTX یک کلاهبردار بوده و هیچ چیز نمی تواند از کاربران در برابر اینگونه فاجعه‌ها محافظت کند.

با وجود سقوط FTX، “گرگ وال استریت” نادیده گرفتن بیت کوین و اتریوم را منطقی نمی‌داند. به گفته وی، دو ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار، تنها ارزهایی هستند که در طول بازار نزولی ارزش معامله دارند. او گفت:

“خارج از این دو رمزارز، من به معنای واقعی، به رمزارز دیگری نزدیک هم نمی‌شوم”

بلفورت گفت که هیچ یک از دارایی های خود را نفروخته و حتی بیشتر خرید کرده است. او فکر می کند که چنین سرمایه گذاری می تواند در پنج تا ده سال آینده سودآور باشد. وی افزود:

“من حتی یک ارز هم نفروختم و بیشتر می خرم. من فکر می‌کنم قیمت‌ها احتمالاً در کوتاه‌مدت کمی پایین‌تر خواهد رفت، اما معتقدم که اگر این کوین‌ها را پنج یا ده سال نگه دارید، قیمتشلت به طور قابل‌توجهی بالاتر از آنچه امروز هستند، خواهند بود.”

گرگ وال استریت به سرمایه گذاران توصیه کرد که نسبت “کمی” از کل سبد خود را به رمزارزهای بیت کوین و اتریوم اختصاص دهند. وی سپس نتیجه گرفت که بهترین ابزار سرمایه گذاری، S&P 500 یا ETFها هستند.

جردن بلفورت چند سال پیش طرفدار بیت کوین نبود و در سال ۲۰۱۸ ادعا کرد که این رمزارز در حال فراموش شدن است. با این حال، او دیدگاه خود را در سال ۲۰۲۱ تغییر داد و به پیشرفت BTC در طول بحران کوید۱۹ اشاره کرد. بلفورت به محدودیت عرضه BTC به ۲۱ میلیون واحد اشاره نمود و پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰۰۰۰ دلار می‌رسد.

علیرغم اینکه بلفورت به نقطه پیشبینی خود نرسید، همچنان طرفدار بیت کوین باقی ماند و در طول سال ۲۰۲۲ به ستایش این دارایی ادامه داد. او به سرمایه گذاران توصیه کرد که بیت کوین را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت ببینند و پیش بینی کرد که کسانی که آن را برای بیش از سه سال نگهداری می کنند به احتمال زیاد سود خواهند کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx