مدیر سابق SEC می‌گوید ریپل در دادگاه شکست می‌خورد

ریپل
  • زمان مطالعه: ۴دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

جین هافمن، مدیر عامل شرکت بلاکچینی چیا نتورک (Chia Network)، پیش‌بینی کرده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ریپل را در نبرد حقوقی حال حاضر، که به زودی به سومین سال خود خواهد رسید، شکست می‌دهد. او در توییتی نوشت:

«تنها نتیجه این است که یک قاضی فدرال حکم خواهد کرد که فروش XRP توسط ریپل، این رمزارز را به یک اوراق بهادار تبدیل کرده است.»

هافمن می گوید که قضات فدرال به اندازه کافی شک دارند که بدانند اکثر مردم XRP را به این امید خریدند که “قیمت آن افزایش یابد.” از این رو، استدلال ریپل و حامیان آن در مورد سودمندی ادعایی ارز دیجیتال به احتمال زیاد قابل اجرا نخواهد بود.

هافمن، که چندین دهه تجربه کار با SEC را دارد، به این واقعیت اشاره کرده است که SEC در طول دهه ها در پرونده های اینچنینی نباخته است و افزود که تفاوت بسیار کمی بین توکن های XRP و LBRY Credits (LBC) وجود دارد. همانطور که U.Today گزارش داد، شبکه توزیع محتوای همتا به همتا LBRY در ماه نوامبر توسط SEC شکست خورد، با حکمی از دادگاه که استارت آپ، توکن های LBC را به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده ارائه کرده است. علاوه بر این، ریپل توسط بیل هینمن، مدیر سابق بخش مالی SEC، مطلع شد که توزیع XRP آن در سال ۲۰۱۹ غیرقانونی تلقی شده است.

در حالی که هافمن موافق است که مدیریت SEC با سخنرانی بدنام اتریوم هینمن در سال ۲۰۱۸ “یک آشفتگی” بود، او متقاعد شده است که هیچ تاثیری بر این پرونده ندارد. این کارآفرین فناوری همچنین از ریپل به دلیل گمراه کردن بسیاری از افراد جامعه ارزهای دیجیتال در مورد وضعیت واقعی انتقاد کرد. او نوشت:

«مایه شرمساری است که ریپل، بسیاری را در مورد این موضوع (دادگاه) گمراه می کنند.»

هافمن استدلال می کند که تعداد بسیار کمی از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر، در ایالات متحده، اوراق بهادار نیستند. دعوای SEC علیه ریپل تقریباً دو سال پیش مطرح شد. این شرکت محبوب بلاکچین به ارائه توکن های XRP به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده متهم شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx