مدیرعامل ریپل از قانونگذاران خواست تا اظهارات گری گنسلر را بررسی کنند

گری گنسلر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 521 نفر

مدیرعامل ریپل از قانونگذاران خواست تا اظهارات گری گنسلر را بررسی کنند

برد گارلینگ هاوس، مدیر اجرایی شرکت ریپل، از قانونگذاران در ایالات متحده خواسته است تا اظهارات قاطعانه گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را در مورد صنعت کریپتو آمریکا بررسی کنند. اظهارات گارلینگ هاوس در حالی مطرح می شود که گری گنسلر در جلسه استماع اخیر به کمیته تخصیص مجلس گفت که نیازی به قوانین اضافی برای ارزهای دیجیتال وجود ندارد، زیرا قوانین موجود در اوراق بهادار برای تنظیم این بخش کافی است.

مدیر عامل ریپل در توییتی تاکید کرد که اظهارات رئیس SEC فراتر از درک است. گارلینگ هاوس با ترغیب مقامات منتخب به اقدامات گری گنسلر اشاره کرد که SEC تابع قانون است زیرا آژانس قدرت خود را از آنجا می گیرد. اعتقاد گنسلر به اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار می تواند تعیین کند که کدام دارایی های دیجیتال اوراق بهادار هستند، در رفتار او دیده می شود زیرا او در چند ماه گذشته اقدامات اجرایی علیه چندین شرکت کریپتویی انجام داده است.

در جلسه استماع، رئیس SEC خاطرنشان کرد که اگرچه کنگره می‌تواند برای ارائه قوانین شفاف‌تر برای بخش کریپتو اقدام کند، اما آژانس برای تعیین اینکه کدام دارایی‌ها اوراق بهادار هستند یا نه، نیازی به مقامات اضافی ندارد. گری گنسلر اصرار داشت که SEC مسئول تعریف اوراق بهادار است نه قانون. در مقابل، گارلینگ هاوس معتقد است که کریپتو باید توسط قانون تنظیم شود و نه از دیدگاه SEC.

 رئیس ریپل گفت:
«اینکه رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار تاکید کند که او چه چیزی را به عنوان یک اوراق بهادار دیکته می کند، و نه قانونی که آژانس او قدرت خود را از آن می گیرد، فراتر از درک است. زمان آن رسیده است که مقامات منتخب در ایالات متحده توجه کنند.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx