پرداخت با بیت کوین برای دو غول بزرگ فناوری در اوکراین امکان پذیر شد

بیت کوین اوکراین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 472 نفر

دو غول بزرگ فناوری اوکراین پرداخت با بیت کوین را امکان پذیر کردند

تکنو ایزهاک و استایلوس، دو تا از بزرگترین خرده فروشان مبتنی بر فناوری در اوکراین، پرداخت با بیت کوین را برای خرید مشتریان خود امکان پذیر کرده است.

طبق گزارش مجله بیت کوین به نقل از خبرگزاری محلی Obozrevatel، این دو خرده فروش بزرگ فناوری به مشتریان اجازه می دهند برای کالاها و خدمات با بیت کوین پرداخت کنند. گزارش ها ادعا می کنند که این شرکت از ارائه دهندگان پرداخت وایت پی استفاده خواهد کرد تا به عنوان تسهیل کننده شرکت بین مشتریان و بازرگانان عمل کند. وایت پی به عنوان یک شرکت تابعه وایت بیت، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در اروپا، فعالیت می کند.

این گزارش ادعا می‌کند که مشتریان می‌توانند از بیت‌کوین برای پرداخت هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه‌های در سطح شهرها استفاده کنند، که در مجموع بیش از ۱۰۰ فروشگاه در هر دو شرکت فناوری وجود دارد. مشتریانی که به صورت حضوری پرداخت می‌کنند، می‌توانند از سیستم فروش سفارشی وایت پی استفاده کنند، که یک کد QR در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد تا تراکنش را مستند کنند. کد QR علاوه بر مدت زمانی که تراکنش در شبکه انجام می شود، شامل اطلاعاتی در مورد نرخ ارز فعلی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، علاقه اوکراین به بیت کوین در طول حمله روسیه به این کشورافزایش یافته است. در اوایل سال، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، لایحه ای را در مورد ارزهای دیجیتال را امضا کرد که چارچوبی قانونی برای بیت کوین برای عملکرد با اقتصاد کشور فراهم می کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx