ویتالیک بوترین در اجلاس Tech Kyiv

ویتالیک بوترین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 379 نفر

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران و چهره های اتریوم، در نشست فنی “کیف” در حمایت از اوکراین در بحبوحه درگیری های مداوم این کشور با روسیه حضور یافت.

همانطور که توسط Coindesk گزارش شده است، بوترین پس از مخفی نگه داشتن ظاهر برنامه ریزی شده خود به دلایل امنیتی، حضار را شگفت زده کرد. بازدید از این منطقه جنگ زده پیش از ادغام اتریوم در هفته آینده است که شبکه را رسماً به اثبات سهام از اثبات کار تبدیل می کند.

برگزارکنندگان این اجلاس در توییتی اعلام کردند که این اولین سفر بوترین به اوکراین است. با این حال، این اولین نشانه حمایت او از کشور از زمان شروع تهاجم روسیه در پایان فوریه نیست. بوترین، یک شهروند کانادایی متولد روسیه، به طور علنی به تلاش های جنگی اوکراین کمک مالی کرده و در توییتر به نماینده برجسته رژیم ولادیمیر پوتین لعنت فرستاده است.

ویتالیک بوترین به فهرستی از مهمانان شرکت‌های مستقر در اوکراین یا شرکت‌های منشا مانند Kuna Exchange، Celo Foundation، نیرپروتکل و Allbridge پیوست. همچنین رهبران وزارت تحول دیجیتال اوکراین نیز حضور داشتند.

کریپتو یک داستان موفق برجسته در زمان جنگ در اوکراین بوده است. صنعت غیرمتمرکز مشاغلی را برای اوکراینی‌های آواره ایجاد کرده است و در عین حال مجموعه‌ای از کمک‌های مالی به تلاش‌های نظامی ارائه می‌کند.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx