ارز دیجیتال بنک اینو (BONK) چیست؟

ارز یجیتال بنک اینو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1105 نفر

معرفی میم کوین بنک اینو

تقریباً از زمانی که جامعه  ارز دیجیتال وجود داشت، میم کوین‌ها بخشی از فرهنگ رمزنگاری بودند، اما در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ شاهد رشد نجومی آنها به سطح جدیدی بودیم. کار به جایی رسید که دو میم کوین دوج کوین و شیبا اینو به ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر ارزش بازار تبدیل شدند. بازار نزولی سال ۲۰۲۲ بر اکثر میم کوین‌های بازار تأثیر شدیدی گذاشته است، اما دوج کوین و شیبا همچنان در جمع ارزهای برتر قرار دارند. با این حال، یک عضو جدید در جامعه میم کوین‌ها وجود دارد. یک میم کوین که روس شبکه سولانا بوجود آمده است. ارز دیجیتال مورد بحث بنک اینو (Bonk Inu) نام دارد، پس بیایید نگاهی دقیق‌تر به آنچه که در واقع انجام می‌دهد داشته باشیم.

بنک اینو (BONK) چیست؟

طبق اعلامیه رسمی این پروژه، بنک اینو (BONK)اولین میم کوین با مضمون سگ روی شبکه سولانا است که با سعار “برای مردم، توسط مردم” شروع به کار کرده است.

در وایت پیپر پروژه آمده است:

مشارکت‌کنندگان BONK از توکنومیک‌های سمی آلامدا خسته شده بودند و می‌خواستند یک میم کوین سرگرم‌کننده بسازند که در آن همه فرصت مناسبی داشته باشند.

۵۰ درصد از کل عرضه ارز دیجیتال به جامعه سولانا داده شد، در حالی که هدف اصلی تیم پشت آن بازگرداندن نقدینگی به صرافی های غیرمتمرکز ساخته شده در سولانا است. در واقع، این تقریباً همه چیزهایی است که سند در کنار نحوه توزیع توکن بیان کرده است.

توزیع توکن بنک اینو

همانطور که در بالا ذکر شد، ۵۰٪ از عرضه توکن‌ها به جامعه سولانا داده شد که به شرح زیر تقسیم می شود:

۲۰٪ از آن به مجموعه NFT سولانا تعلق گرفت (۲۹۷ هزار NFT جداگانه)

۱۵٪ به معامله گران اولیه

۱۰٪ به مجموعه داران و هنرمندان سولانا

۵٪ به توسعه دهندگان سولانا

مجموع عرضه ۱۰۰ تریلیون توکن BONK تعیین شده است. نمودار دایره ای ارائه شده به شکل زیر است:

نحوه توزیع توکن بنک اینو Bonk inu

نحوه توزیع توکن بنک اینو (Bonk inu)

توکن سوزی عظیم بنک اینو (BONK)باعث افزایش قیمت شد

در طول چند روز گذشته، تیم پشتیبان بنک اینو (BONK)تعداد قابل توجهی توکن را سوزانده و قابلیت‌های خاصی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد خودشان توکن‌ها را بسوزانند. به عنوان مثال، در ۴ دسامبر، تیم اعلام کرد که تخصیصی که قرار بود به پروژه DeGods NFT برود، سوخته است و شاهد حذف ۵۰۰ میلیارد توکن بنک اینو (BONK)از بازار برای همیشه بودیم. این موضوع باعث رشد قیمت سریع بنک اینو (BONK)شد، و در یک روز بیش از ۱۰۰٪ افزایش داشت. به طور کلی، از زمان راه اندازی، این ارز دیجیتال در هفته گذشته بیش از ۳۰۰۰٪ افزایش یافته است.

دلیل دیگر این واقعیت این است که ارائه‌دهندگان نقدینگی در صرافی‌های غیرمتمرکز محبوب مانند Orca، در زمان نگارش این مقاله، با ییلد فارمینگ ۱۰۰۰ درصدی کار می‌کنند. جفت معاملاتی BONK/SOL همچنین شاهد حجم عظیم ۲۴ ساعته در حدود ۲۰ میلیون دلار بود. این تیم، مانند بسیاری از پروژه های  میم کوین، ناشناس باقی مانده است. خود وب‌سایت حاوی اطلاعات دیگری جز صفحه‌ای و بقیه پیوندهای منابع مرتبط با BONK نیست.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx