۴ بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس (قسمت پنجم)

4 بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 894 نفر

۴ بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس (قسمت پنجم)

در قسمت اول به توضیح مختصر حوزه متاورس پرداخته شد و پس از آن به طور کلی سبک بازی‌هایی که در این حوزه و بر روی شبکه هوشمند BNB قرار دارند توضیحاتی ارائه گردید. و در نهایت ۴ بازی سندباکس، دیسنترالند، انجین و بلاک توپیا توضیح داده شدند که در ادامه در هر قسمت به شرح کامل این پروژه‌ها پرداخته می‌شود. در قسمت دوم و سوم به ترتیب پروژه‌های سندباکس و دیسنترالند به طور کامل توضیح داده شد. همچنین در قسمت چهارم به معرفی پروژه انجین و خدماتی که ارائه داده می‌پردازیم.

بلاک توپیا (BLOK) چیست؟

بلاک توپیا (Bloktopia) یکی دیگر از بازی های VR متاورس است که در یک آسمان خراش با ۲۱ طبقه اتفاق می افتد. مانند دیسنترالند و سندباکس، این پروژه متاورسی قصد دارد مرکزی برای رویدادها، معاشرت، کار و موارد دیگر باشد. ۲۱ طبقه بر مبنای حداکثر عرضه بیت کوین یعنی ۲۱ میلیون بیت کوین انتخاب شده است. این پروژه از بلاک چین پالیگان برای پشتیبانی از چهار جنبه اصلی خود استفاده می کند: این چهار جنبه عبارتند از یادگیری، کسب درآمد، بازی، ایجاد.

  1. یادگیری: بلاک توپیا به عنوان دروازه ای برای کاربران عمل می کند تا در مورد بلاک چین و چگونگی کمک به تقویت متاورس اطلاعات کسب کنند و بدین صورت یک راه در دسترس و تعاملی تر برای یادگیری رمزارزها ارائه داده است.
  2. کسب درآمد: بلاک توپیا یک بازی برای کسب درآمد را با توکن بومی خود BLOK، املاک مجازی معروف به Reblok و فرصت های تبلیغاتی با Adblok را ارائه کرده است که به راحتی با استفاه از آن‌ها می‌توان درآمد کسب کرد.
  3. بازی: کاربران باید بتوانند با دوستان خود به صورت آنلاین معاشرت کنند و از طیف گسترده ای از بازی ها و محتوای ساخت کاربر لذت ببرند.
  4. خلق کردن: بلاک توپیا ابزارهایی را برای گیمرهای خود فراهم می کند تا محیط ها و حتی فضاهای تبلیغاتی دیجیتال خلق کنند.

بازی برای کسب درآمد به یک موضوع داغ در بازی‌های متاورس تبدیل شده است. ایده کسب درآمد از طریق بازی و تعامل با بازی ها بسیار جذاب است. در حالی که دیسنترالند و سندباکس یک روش ساده برای فروش املاک و مستغلات ارائه می دهند، بلاک توپیا فراتر از آن‌ها رفت. هر طبقه Reblok را می توان به مستاجران اجاره داد یا برای یک رویداد به صورت کوتاه مدت اجاره کرد. کاربران همچنین می توانند از طریق تبلیغات درآمد کسب کنند زیرا بازیکنان به تمام طبقات دسترسی دارند و بدین صورت تبلیغات دیگران را می‌توانند در طبقه آن‌ها مشاهده کنند.

جمع بندی

هنوز راه بسیار طولانی برای توسعه متاورس وجود دارد. اگر از این پروژه‌ها استفاده کنید، می توانید ببینید که مکانیک، ظاهر و احساس در آن‌ها در سطوح کاملا ابتدایی قرار دارند. بسیاری از آنها همچنان در مراحل برنامه ریزی هستند و حتی برای آزمایش در دسترس عموم قرار نگرفته‌اند.

با این حال، یک چیز مسلم این است که تعداد پروژه های جدید مدام در حال افزایش است و مهم نیست که این پروژه‌ها یک شرکت بازی سازی بزرگ باشند یا یک پروژه متاورسی کوچک، مهم این است که این حوزه به شدت در حال رشد است. پروژه‌های ذکر شده در بالا تنها یک نقطه برای شروع هستند، بنابراین به‌طور مرتب به‌روزرسانی‌ها و اخبار را بررسی کنید تا از متاورس در حال تکامل با اطلاع باشید.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx