تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، چین لینک، لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، چین لینک، لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2638 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، چین لینک، لایت کوین

با روند صعودی که ارزها به خود گرفته اند، می توان این انتظار را داشت که در روزهای آتی شاهد رشد آنها باشیم. با تحلیل ارزهای دیجیتال ذیل همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم از سطح حمایتی ۳۶۶ دلاری سقوط کرد اما موفق به بازگشت از سطح ۳۵۴.۳ دلاری شد. این مسئله نشان دهنده این است که گاوها در حال خرید در سطوح پایین هستند.

نمودار روزانه اتریوم

در صورتی که گاوها بتوانند قیمت ها را افزایش دهند، می توان انتظار رسیدن به سطح ۴۱۹.۴ دلاری را داشت. این سطح می تواند به عنوان سد مقاومتی عمل کند. اگر گاوها بتوانند قیمت ها را به بالای این سطح ببرند، رسیدن به بازه ی ۴۸۰ – ۴۸۸ دلاری ممکن خواهد بود. برخلاف این نظریه، اگر قیمت ها به زیر سطح ۳۵۳.۴ دلاری سقوط کنند، فروش افزایش خواهد یافت و ریزش به سطح بحرانی ۳۰۸.۳ دلاری دور از ذهن نخواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

روند کنونی بایننس نشان از عدم قاطعیت بین خرس ها و گاوها بوده است. عدم نگهداری قیمت ها در بالای سطح مقاومتی ۳۲ دلاری باعث فروش توسط تریدرهای کوتاه مدت شد که باعث کاهش قیمت ها تا ۲۶.۷ دلار شد. با وجود سقوطی که در تاریخ ۱۵ سپتامبر شاهدش بودیم، میانگین متحرک نمایی و شاخص RSI مثبت هستند که نشان از دست برتر گاوها در بازار است.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

نمودار روزانه بایننس کوین

گاوها شروع به خرید در سطح ۲۸.۸ دلاری کردند که نشان از افزایش تقاضا در سطوح پایین است. گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها بالای سطح مقاومتی ۳۲-۳۴ دلاری تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت آنها، می توان انتظار داشت که قیمت ها به بالاترین سطح یعنی ۳۹.۵ دلار برسند. در صورتی که این رمزارز موفق به صعود از بازه ۳۲ – ۳۴ دلاری نشود، در چند روز آتی قیمت ها در بازه فشرده ای قرار خواهند گرفت. در صورتی که قیمت ها از سطح ۲۵ دلاری سقوط کند، خرس ها بازار را در دست خواهند گرفت.

چین لینک (LINK)

با سقوطی که چین لینک در ۱۵ سپتامبر تجربه کرد، خرس ها تلاش خواهند کرد که قیمت ها را به زیر سطح حمایتی ۸.۹ دلاری پایین بیاورند. سقوط از این سطح باعث ریزش شدیدتری به سمت ۷ دلار و سپس ۵ دلار خواهد شد.

نمودار روزانه چین لینک

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲.۶ دلار) و شاخص RSI روند نزولی به خود گرفته اند که نشان از دست برتر خرس ها است. اما اگر گاوها موفق به افزایش قیمت ها از خط روند کنونی شوند، این مسئله نشان از افزایش خریدها در سطوح پایین است. اولین نشانه قدرت عبور از سطح ۱۳.۲ دلاری خواهد بود. در صورت عبور از خط روند کنونی، افزایش قیمت ها تداوم خواهد داشت.

لایت کوین (LTC)

با سقوطی که لایت کوین به ۵۰.۲ دلار در تاریخ ۱۵ سپتامبر داشت، مشخص است که خرس ها با قدرت از بازه ۵۰ – ۵۱ دلاری در حال دفاع هستند. در صورتی که گاوها بتوانند قیمت ها زیر خط روند نگه دارند، سقوط به ۴۵.۱ دلار ممکن خواهد بود.

نمودار روزانه لایت کوین

ماینگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲.۶ دلار) روند نزولی دارد و شاخص RSI منفی است که نشان از حاکمیت خرس ها در بازار است. در صورت شکست سطح حمایتی ۴۵۱.۱ دلاری، ریزش می تواند تا سطح بحرانی ۳۹ دلاری ادامه یابد. برخلاف این نظریه، در صورت بازگشت لایت کوین و صعود از سطح مقاومتی ۵۱ – ۵۳ دلاری، می توان اینگونه جمع بندی کرد که اصلاح بازار پایان یافته است. هدف های بعدی در این روند صعودی رسیدن به ۶۴ دلار و سپس ۶۸.۹ دلار خواهد بود.

همراه ما باشید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx